"Ha a keresztények ismernék a rózsafüzér hatalmát, végem lenne!"




Megosztunk egy dialógust ami nem túl régen elhunyt Gabriele Amorth és a sátán között zajlott le. A sátán és a pap között gyakran fordult elő konfrontáció. Amorth atya sok nehéz esettel találkozott, és persze sok hazugsággal, hiszen az ördög tevékenysége a hazugságon alapul.  

Az ördög válasza


Fabio Marchese Ragona a Stanze Vaticana blog kurátora írta: "Az ördögűzés alatt Amorth atya megkérdezte az ördögöt mikor hagyja el megszállt lány testét. Az ördög azt válaszolta december 8-ig marad. Erről kiderült, hogy nem igaz, és amikor Amorth atya rákérdezett a hazugságra, az ördög ezt válaszolta neki; 'Nem mondták még neked, hogy hazug vagyok?' (Faro di Roma, 2016 szeptember)

Hogyan lehet kikérdezni az ördögöt? 


Amorth atya ezt írta a Luce di Maria honlapján (2015 május), hogy "az ördögűző kihallgatja az ördögöt, és válaszokat kap tőle." De ha az ördög a hazugság atyja, akkor mit használjunk a kihallgatás során?

"Tény, hogy az ördög válaszait később elbíráljuk, talán az Úr kényszeríti az ördögöt az igazmondásra, hogy megmutassa Krisztus legyőzte a sátánt, és kényszeríti arra is, hogy engedelmeskedjen Krisztus követőinek, amikor az Ő nevében működnek. 

A legrosszabb megaláztatás


Amorth atya szerint a gonosz "gyakran kijelenti, hogy kényszerítik a beszédre, amit általában megpróbál elkerülni. De amikor erre kényszerítik, akkor ez nagy megaláztatás számára, a vereség jele. Nagy probléma, ha az exorcista kíváncsiskodik (amit a szertartáskönyv megtilt) vagy az ördög vezeti a beszélgetést. Pontosan azért, mert ő a hazugság mestere, a sátán számára megalázó, ha Isten az igazság kimondására kényszeríti őt. 

"Erősebb vagyok mint Isten"


Az Urlo magazinban történt beszélgetésben Amorth atya megemlítette: "Egyszer megkérdeztem a démont, hogy a szuper intelligenciája ellenére hogyan kerülhetett a pokolba? Ő ezt válaszolta: 'Fellázadtam Isten ellen, így megmutattam, hogy erősebb vagyok mint Ő. Ezért számunkra a lázadás a fölény és a győzelem jele.'

"Félek, amikor használod a Szűzanya nevét..."


A Last exorcist c. könyvben - amely több blogbejegyzésből áll mint pl. a Gloria TV és a Testimonianze di fede - Amorth atya bemutat egy komplett beszélgetést ami közte és az ördög között folyik. 

Amorth atya: "A Szűzanya mely erényei idegesítenek?"

Démon: "Idegesít, mert ő a legalázatosabb az összes teremtmény közül, és vagyok a legbüszkébb; mert minden teremtmény közül ő a legtisztább, és én nem vagyok az; és minden teremtmény közül ő a leghűségesebb Istenhez, én meg lázadó vagyok!" 

Amorth atya: "Mondd meg nekem mi a Szűzanya negyedik erénye, ami miatt jobban félsz a Szűzanya nevétől, mintha Jézus Krisztus nevét említeném."

Démon: "Sokkal jobban félek amikor kimondod a Szűzanya nevét, mert jobban megaláz egy egyszerű teremtmény mint Jézus..."

Amorth atya: "Mondd el nekem a Szűzanya jellemzői közül melyik idegesít téged a legjobban."

Démon: "Mert ő mindig legyőz engem, mert őt soha nem fertőzte meg a bűn!"

"Az egyik ördögűzés alatt - emlékezett vissza Amorth atya - a sátán egy megszállotton keresztül ezt mondta nekem: 'A rózsafüzér minden Üdvözlégye egy ütés a fejemre; ha a keresztények ismernék a rózsafüzér hatalmát, akkor végem lenne!"

Az első összecsapás


A Libero weboldalon (2012 február 3-án) Amorth atya visszaemlékezett a sátánnal való első összecsapására. Egy ördögűzés alatt történt:

"Hirtelen démoni jelenlétet éreztem előttem. Éreztem, hogy ez a démon feszülten nézett engem. Alaposan megvizsgált engem. Körbejárt engem. A levegő lehűlt. Szörnyen hideg lett. Candido atya már régen figyelmeztetett engem az ilyen hirtelen hőmérséklet csökkenésre, de egy dolog hallani ezeket a dolgokat, és más megtapasztalni. Megpróbáltam koncentrálni. Becsuktam a szemem, és folytattam az imát. 'Távozz lázadó! Távozz csábító, aki telve vagy csalással és ámítással, az erény ellensége, az ártatlanság üldözője! Engedd át a helyed Krisztusnak, akiben nincs semmi a művedből..."

 
Forrás:
https://aleteia.org/2017/07/02/devil-admits-to-exorcist-im-afraid-of-the-madonna/

Megjegyzések