Amikor a szellemi vezetők és az "elhunyt hozzátartozók" valójában megtévesztő démonok

A természetfeletti jelenségek már gyermekkorom óta érdekeltek. Anyám is megtapasztalt spirituális jelenségeket, de nem foglalkozott vele később. Mire elkezdtem a középiskolát, már anyám is készen állt a témával foglalkozni. Egy alkalommal amikor a kutyáját sétáltatta a parkban, odalépett hozzá egy médium, és azt mondta anyám potenciális médium, és meghívta a glasgow-i Spiritualista Egyházba. 

Anyám nagyon gyorsan belemerült a természetfelettibe. A Spiritualista Egyház új tagjaként vállalta a vasárnapi szolgálatot, hét közepén csoportokat tartott, majd jógaórát. Mindent megosztott velem amit tanult, és engem is lenyűgözött. Elköteleződött a médiumoknak, és mások arra biztatták csatlakozzon a Nyitott Körhöz, ahol megtanulhatja a kapcsolatfelvételt az elhunytakkal. Anyám fejlesztette a tisztánlátást, a tisztánhallást, a tisztánérzékelést és tanult más médiumoktól. 

Minden alkalommal amikor anya magán szeánszot tartott helyi vagy vendég médiummal, megvásárolta a szeánsz felvételét, és otthon meghallgattuk. Lenyűgözött engem, hogy egy fél órás felvétel mennyi, a szellemektől származó beszélgetést tartalmaz. Részleteket kaptunk az életünkről. Pontos neveket, helyszíneket, és dátumokat kaptunk.  Nyilvánvalóvá vált, hogy a médiumok nem voltak sarlatánok, nem csak úgy ráhibáztak a nevekre. Pontosan leírták a halott hozzátartozók külsejét, személyiségét, és akár a jellemző mondatokat is, melyeket nekünk mondtak. 

Amikor elég idős lettem, csatlakoztam a Spirituálista Egyházhoz. Faltuk a csakrák nyitásáról, a kristály gyógyításról, a reinkarnációról, az alternatív terápiáról szóló könyveket. Ellátogattunk New Age központokba, és sok információt magunkba szívtunk, hogy segítsen minket a szellemi fejlődésünkben. A környezetvédelem a társadalmi igazságosság, a nemzetközi béke iránti szenvedélyünk miatt szívesen gyógyítottunk embereket és állatokat személyesen vagy távolból. Végül részt vehettünk átváltozás üléseken is. Anya automatikus írás és jóslás útján azt mondta nekem, szellemi művész leszek, szellemi vezetők és elhunyt hozzátartozók képeit fogom lerajzolni. Kirlian fotográfiával kísérletezem, infravörös film  segítségével ektoplazmát fényképeztem. 

Az elkövetkező tíz évben több médiumról hallottunk aki nem tudták többé kontrollálni amikor a szellemek beszéltek hozzájuk vagy rajtuk keresztül. Sok médium idegösszeomlást kapott, pszichiátriára kerültek, vagy a szellemi vezetők kényszerítették őket. Hallottunk poltergeist jelenségekről médiumok otthonaiban. Elfogadtuk azokat a magyarázatokat, hogy ártó szellemek néha átjöhetnek, ami potenciálisan akadályozhatja a munkát. Amikor ez történt velünk, akkor nehezen toleráltuk, és majdnem lehetetlenné vált a munkánk. 

Médium barátaink nem tudták eltávolítani otthonukból a szellemeket. A szellem folyamatosan beszélt anyához, akadályozta őt az alvásban, sőt fizikálisan is megtámadta őt, zajokat okozott a szekrényben és csapkodta az ajtókat. 

Egyszer amikor a szellemek akarata ellenére transzban tartották, éppen ételt sütött. Amikor kijött a transzból, akkor a konyha tüzet fogott. Mire hazaérkeztem, addigra a tűzoltók már eloltották a tüzet, így nem terjedt át más helyiségekre. Felismertük, hogy anyát, a kutyát és a macskát is megölhették volna. Egyik délután anya idős nagynénje aki szintén látogatta a Spiritualista Egyházat, úgy érezte láthatatlan kezek lelökik a lépcsőn. Eltört a csuklója. Másnap amikor közeledtünk a boltokhoz, horrorba illő jelenet történt. Láttam, amint anyát felemelték a földről és egy autó tetején landolt. 

Úgy döntöttünk, hogy visszavonulunk a spiritizmustól, és megkértük a szellemi vezetőket, hogy távozzanak. Sokkot okozott, hogy nevettek rajtunk, és sértegettek minket. Elkezdtek fizikálisan is támadni minket. Ez azért volt döbbenetes, mert éveken keresztül kedvesek voltak, és útmutatást nyújtottak számunkra. Nyilvánvalóvá vált, hogy megtévesztettek minket, úgy tettek, mintha jóindulatúak lennének, miközben gonoszak voltak. 

A legnagyobb sokk akkor ért, amikor a halott hozzátartozóink is ellenünk fordultak. Gúnyolódtak és megütöttek minket. A szellemek figyelmeztettek bennünket, hogy nem hagyhatunk fel az okkult dolgokkal, mivel mi adtuk át nekik az irányítást akkor amikor meghívtuk őket az életünkbe. 

Amikor másodéves egyetemista voltam, akkor anya egészsége megromlott, a szellemi vezetői arra akarták rávenni, hogy öljön meg embereket. Anya orvosa nem akarta elfogadni a poltergeist jelenség magyarázatát, skizofréniásnak minősítette, és kórházban tartotta. Több hónapos gyógykezelés után elbocsátották, anya azt mondta a pszichiátereknek, hogy már nem hall hangokat. Hazabocsátották, de tovább kínozták a démonok, és öngyilkosságot követett el. 

Egy pszichológiai képzésen összefutottam egy kereszténnyel, aki meghívott a Pünkösdi Egyházba, és elmagyarázta több médium is hasonló tragédiát élt meg, megszabadultak a szellemi támadásoktól, amikor elfogadták Jézust Megváltójukként. Visszautasítottam a spiritizmust, és keresztény lettem. Később egy pásztor és a barátja meglátogatta a lakásunkat, és megtisztította azt. Jézus nevében parancsolva minden szellem elhagyta a lakást, és nem is tért vissza. Kb. egy évvel később eladtam anya lakását, és nem aggódtam amiatt, hogy zaklatni fogják az új lakókat. 

A Pünkösdi Egyház nem használ régi tradíciókat, ehelyett élő, vidám és szerethető. A hívőket a Szentlélek felkészíti a próféciára, gyógyulások és más csodák történnek. Most, így több évvel később már látom, hogy több ember gyógyult meg a Pünkösdi Egyházban, mint amit láttam tíz év alatt a Spirituális Egyházban. 

Amikor keresztény lettem, még mielőtt elolvastam volna a Mózes ötödik könyvét, már rájöttem mi történt. Helyére került a hiányzó mozaik darab. Amikor a szellemi vezetők és az elhunyt őseink elkezdték anyát támadni, kiderült, hogy megtévesztettek minket, az elhunyt rokonainknak adták ki magukat. Értelmet nyert az amikor keresztények elmagyarázták, hogy teljességgel lehetetlen a halottak visszatérése, és hogy beszélgessenek velünk, mivel a mennyben vagy a pokolban vannak az örökkévalóságig. Azt is megtudtam, hogy a gonosz lelkek bukott angyalok, és évszázadok tudásával rendelkeznek a családunkról vagy más történelmi hírességről. Könnyen elrejthetik valódi arcukat, hogy elhunyt családtagjainknak adják ki magukat vagy más korábban élt hírességnek. Ezt erősítette meg a következő rész: "S ez nem is csoda, hiszen maga a sátán is a világosság angyalának tetteti magát. Nem nagy dolog tehát, ha az ő szolgái is az igazságosság szolgáinak tettetik magukat. Végük megfelel majd a cselekedeteiknek." (2 Kor 11,14-15)
A gonosz lelkek akik a spiritizmuson keresztül működnek, a sátánt szolgálják, mivel megtévesztik az embereket, kiadva magukat elhunyt rokonainknak és szellemi vezetőknek. 
Amikor még nem hagytam fel az okkultizmussal, nem ismertem a következő bibliai részt:

"Szeretteim! Ne higgyetek minden léleknek, hanem vizsgáljátok meg a lelkeket, vajon Istentől vannak-e, mert sok hamis próféta ment szerteszét a világba. Erről ismerhetjük meg Isten Lelkét: Minden lélek, amely vallja, hogy Jézus Krisztus testben eljött, Istentől van. És minden lélek, amely nem vallja Jézust, nem Istentől van. Az Antikrisztusé az, akiről hallottátok, hogy eljön, és már most a világban van." (1Ján 1,1-3) 
 
Spriritualistaként azt hittem Jézus csak egy kozmikus erő, az egyetemes tudat része, vagy egy nagyszerű szellemi gyógyító. Megtérésem óta számos médiummal, cigánnyal, boszorkánnyal találkoztam, akik szintén rájöttek arra, hogy a szellemi vezetők és a halott hozzátartozók nem azok akiknek állítják magukat. Ezek az emberek is megszabadultak a szellemi támadásoktól, miután befogadták Krisztust. Két sikeres glasgow-i médium Sadie Bryce és Geordie Aitken szintén keresztények lettek. Sadie ugyanahhoz a keresztény egyházhoz tartozik mint én. A BBC csatornán beszélt okkult múltjáról, Geordie pedig könyvet írt ugyanerről a témáról. Keresztényként találkoztam Sadie-vel és Geordie-val, rájöttünk, hogy mindannyiunkat ugyanúgy megtévesztettek. 
 
Jézus kigyógyított engem a félelmeimből, a fóbiáimból, a testi betegségeimből. Örömmel és békességgel árasztott el engem. Szeretetének jelenléte sokkal erőteljesebb volt mint amit a spiritizmusban megtapasztaltam. 
 
Mióta megosztottam történetemet a TV-ben és a rádióban, egyre több emberről hallok, hogy felhagyott a spiritiszta összejövetelek látogatásától, a Tarot kártyák használatával, stb. Mostanság egy könyvet írok, és megemlítem benne az anyával való kapcsolatomat és az okkult tapasztalataimat. Tartalmaz néhány csodálatos találkozást Jézussal és az angyalokkal, teljesen más módon, mint amit megtapasztaltam a spiritizmusban.     

Forrás: 
http://www.anunseenworld.com/psychic.html

Megjegyzések