Megszállottságot okozott a spiritizmus

Ez az eset egy olyan nőről szól, ki egy kultusz csoport tagja volt. A csoport érdeklődött a gyógyító szolgálat iránt, és médiumokat alkalmazott, hogy erőt kapjanak a gyógyításhoz és üzeneteket a tanuláshoz. A csoport már több száz aktív tagot számlál. Több alkalommal volt médium olyan szellemeknél, melyek hasonlítottak Szűz Máriára, valamelyik angyalra vagy szentre. Ez az eset azért volt emlékezetes számomra, mert nem volt velem segítő pap a szertartás kezdetén. Miután Jocis atya segített nekem néhány megszállottsági ügyben, úgy vélte egyedül is csinálhatom. Azért is volt még emlékezetes, mert nagyon erőszakos volt a megszállott. 

A szabadító szolgálat az érzékszervek megkenésével kezdődött a katekumenek olajával. Abban a pillanatban ahogyan a szentelt olaj megérintette a hölgy homlokát, azonnal erős reakciót mutatott, az arca eltorzult a fájdalomtól. Amikor az olajjal megkentem a fülét, megemelte a vállait, mintha el akarná érni a füleit. Aztán a szemei következtek, és ismét eltorzult az arca. Amikor az orrát kentem meg, akkor a szenvedő felkiáltott: "Mi ez a kellemetlen szag?" Természetesen az olaj ne volt túl erős illatú. Amikor az ajkai kerültek volna sorra, akkor behúzta az ajkait, hogy nem lehessen megkenni. Nyilván nem akarta, hogy keresztet rajzoljak rá az olajjal. Aztán a mellkasa és a vállai kerültek megkenésre, és teljesen világossá vált számunkra, hogy a nő fájdalmat érez, mert meglátszott az arcán. Amikor a tenyerét akartam megkenni, akkor a megszállott nem nyitotta ki a tenyerét. De sikerült kinyitnunk az ujjait, megkenni olajjal, majd ezután a tenyerét és megkenhettük. Amikor a láb került sorra, akkor a nő elkezdett rugdosni, így először nem tudtuk megtenni. Azonban először valahogy megkentem a lábfejét, majd amikor ellazult, akkor a talpát is. Amikor eljött az idő, hogy a kereszt jelét rajzoljam a személy felé, akkor erőszakosan ellenállt, a testén kiütközött az ellenállás jele. 

Az ünnepélyes ördögűzés a kereszt jelével kezdődött, melyet követett a Mindenszentek litániája. Nem sokáig tartott, míg a tisztátalan lélek transzba ejtette a nőt. Az imádság alatt a démon izgatott volt, miközben végig rémülten értelmetlen szavakat mondogatott. A Praecipio rész elimádkozása eltérő reakciót váltott ki belőle. Hirtelen a megszállott elhallgatott. Az ismételt parancsok nem csak csendet váltottak ki, hanem elég egyértelmű arckifejezést, behúzta az ajkait, a démonok így álltak ellen, hogy megmondják a nevüket. Néhány próbálkozás után áttértem más ördögűző imákra. Ezúttal a démon ismét beszédes lett. Szavakat mormogott. Sok esetben olyan volt, mintha nyelveken imádkozna, ahhoz hasonlított mint amit akkor hallok, amikor elmegyek egy ima összejövetelre, és nyelveken imádkoznak. Nem sokkal utána gyengéd hangon megszólalt filippínóul: "Miért akarsz kiűzni engem? Én jó vagyok. Sok embernek tudok segíteni." Egyszerűen nem foglalkoztam ezzel a kijelentéssel. Mert az ember tudja, hogy aki ilyen módon reagál az imára, az biztosan nem Isten. Ez egyszerűen egy megtévesztő szellem. 

Az első ördögűző ima után elkezdtem mondani a Miatyánkot, és a csoport csatlakozott hozzám. Nagy meglepetésre a megszállott hangosan velünk mondta az imát, talán megpróbálta bizonyítani nekünk, hogy képes Istenhez imádkozni. Azonban nem csaptak be minket a szájából elhangzó szavak, mert valóban az Úr imája volt, de nem szívvel-lélekkel mondta. Csak egyszerűen elmondta az imát. Nyilvánvalóan gúnyból mondta el. A Miatyánk után rögtön visszatértem a Praecipiora, ami védekezésre késztette a tisztátalan lelket. Megint elcsendesedett. Nem meglepő módon nem tudott ellenállni a parancsoló imáknak, ami zárva tartotta a száját, nem tudott megszólalni. Mi csak annyit hallottunk, hogy "Hmpffff". Elismételtem a Praecipiot három alkalommal, miután áttértem az Ördögűző Ima II-re. Amikor az imában megszólítottam a Mennyei Atyát, megszólalt, hogy "Én vagyok." Tisztában voltunk vele, hogy ez ismét egy megtévesztés, most a Mennyei Atyát személyesítette meg. Hány olyan ember lehetett, akit a démon megtévesztett. A közösségében ez a nő prófétaként szolgált aki az Atyaisten szavait közvetítette, és az emberek hallgatták a tőle jövő üzeneteket. De az ördögűzés során nyilvánvalóan nem az Atya szólat meg, hanem egy hazug démon. 

Imádkoztunk a Boldogságos Szűzanyához, és megkértük segítsen nekünk kiűzni ezt a hazug és megtévesztő démont. Hívtuk az Angyalok Királynőjét, hogy távolítsa el ezeket a démonokat, és szabadítsa fel Isten szolgáját a megszálló démonoktól. 

Krisztus tekintélyébe vetett hittel újra parancsoltam a tisztátalan léleknek a Praecipioval, hogy elárulja a nevét. Nyilvánvaló, hogy a megszálló démonokat egy magasabb rangú démon zaklatja, hogy ne árulják el a nevüket és ne fedjék fel vezetőjüket. Hirtelen a nő elkezdte harapdálni a nyelvét. Attól féltünk, hogy leharapja a saját nyelvét. Azt tudtuk, hogy a démon annyira meggyengült, hogy képes lenne a megszállottnak halálos sérülést is okozni. 

A Harmadik Ördögűző imában ami az okkult lelkek ellen van a gonosz lelkek már nem tudtak ellenállni az ima erejének, mert a nő folyamatosan hányt. A szellem újra megszólalt a vereség jelét mutatva: "Szégyelld magad! Mindet elűzted. Kínzol engem. Szégyelld magad!" Biztos jel volt számunkra, hogy a démonok elhagyják, hogy a vezető démont zavarja az ima ereje. 

A nő kijött a transzból. Végül megtagadhatja a sátánt és minden művét. Együtt imádkoztam vele, hogy bezárjuk a jóslás lelkének okkult harmadik szemét. Semmilyen reakciója nem volt az okkult harmadik bezárásért mondott ima bevezető részében. A reakciók akkor kezdődtek, amikor elkezdte megtagadni a szellemeket: " Jézus Krisztus nevében visszautasítom a jóslás szellemét és minden démont, melyek azért jöttek belém, hogy megadják ezt a hatalmat." Háromszor ismételte el a megtagadás imáját. Minden alkalommal láttuk, hogy elég nehezen megy neki a szavak kimondása. De összeszedte minden erejét, hogy Isten irgalmában bízva koncentrálhasson a visszautasító imára. Utána azon voltam, hogy a nő vágjon el minden köteléket a jóslás lelkével, aztán parancsoltam a jóslás lelkének, hogy hagyja el őt, záródjon be az okkult harmadik szeme és soha nem nyíljon ki többé miközben megkentem a homlokát szentelt olajjal. Hangosan és hosszú ideig sikoltozott mielőtt elhányta volna magát. Megismételtem a parancsot, újra megkentem olajjal, közben a nő abbahagyta a hányást, és megnyugodott. 

Megkértem, hogy szentelje magát Istennek a Miasszonyunk közbenjárásával. Az ima alatt a boldogságtól elsírta magát, és később elmesélte, hogy nagy békét, szeretetet és boldogságot érzett, ami Istentől és a Szűzanyától származott. Átadását követően megerősítettem a teljes átadását Istennek, hogy még egyszer megkentem az érzékszerveit krizmával. Most már vége. 

Mielőtt elbocsátottam, határozottan arra utasítottam, hogy ne csatlakozzon a csoporthoz, és ne legyen médium. Figyelmeztettük arra is, hogy minden lélek ami azt kéri, hogy megszállhassa a testet azért, hogy beszélhessen, gyógyíthasson, vagy üzeneteket adhasson át az embereknek, mindig a Hazugság Atyjától való. A médiumi állapot vagy modern kifejezéssel a "channeling"  valami olyan dolog amit a Mindenható megtiltott, és undorító az Úr előtt.
     

Forrás:
http://piscatores-hominum.blogspot.hu/2015/05/case-story-deceiving-demons-in.html

Megjegyzések