Egy volt sámán Halloween-ről beszél

Ebben a bejegyzésben Donald Holsclaw, egy volt sámán számol be Halloween-el kapcsolatos tapasztalatairól.   

Donald Holsclaw

Korán elmerültem a rock and roll-ban és szerettem a sötét dolgokat, szerettem az ijesztő külsejű KISS együttest, akik rengeteg tűzzel és vérrel voltak körülvéve. Ezen kívül szerettem a horror filmeket, mivel szerettem rettegni, úgy nőttem fel, hogy kedveltem Halloween-t is. 
Visszaemlékszem amikor 12 éves voltam elmentem a McDonald's-ba, ahol Halloween-re arcfestést készítettek, és olyan festést kaptam mint Paul Stanley a KISS-ből. Ember, azt gondoltam frankó volt. Ahogyan nőttem, az életem is sötétebbé vált, ahogyan ilyen bandákat hallgattam mint AC~DC, Motley Crue, WASP, Black Sabbath és Ozzy Osborne. 

Szerettem a dark zenét, és már tinédzserként elkezdtem drogokat és alkoholt fogyasztani. Egy csomót olvastam az okkultról, de akkoriban nem gyakoroltam ezt. Valószínűleg azért érdekelt, mert a legtöbb kedvenc zenekarom használt okkult szimbólumokat és cuccokat. 
Voltak okkultizmussal foglalkozó barátaim, akik meséltek a rituáléikról, hogyan idéztek meg démonokat és más hasonlókat, szerettem hallgatni, de annyira nem érdekelt még, hogy részt vegyek benne. Ez addig tartott, amíg el nem kezdtem használni hallucinogéneket, rá nem találtam a rock bandára a The Doors-ra, amikortól gyakoroltam az okkultizmust.    

Féltem a sátánizmustól és a boszorkányságtól, úgy gondoltam a sámánizmus vallása elég biztonságos alternatíva. Megnéztem a The Doors-al kapcsolatos mozit és megtanultam, hogy Jim Morrison egy sámán volt, és úgy tartották róluk sámán zenét játszottak. 
A High Time magazin olvasója voltam, és a hirdetések között a Pszichedelikus Sámánizmus c. könyvet ajánlották, és azt mondták kísérletezzek vele drogok befolyása alatt. Volt néhány igen intenzív spirituális tapasztalatom, és azt gondoltam ez a jó út. Ez addig tartott, míg az anyám mondott valamit ami felvetette bennem a kérdést, hogy esetleg rossz úton járok. 

Azt kérdezte lem, mit csinálnék, ha ennék a tiltott gyümölcsből amit a Biblia is említ. Ez elgondolkodtatott, és nem sokkal ezután bemutattak egy műsort a History Channel-en Prófécia címmel. Elhatároztam, hogy megnézem, és amit láttam az elgondolkodtatott. Sokat tudtam a bibliai próféciákról, és érdekeltek is, mert azok a 20 évszázaddal ezelőtti próféciák valóra váltak. 

Nem keresztény családban nőttem fel, a nagyszüleim alkalmanként elvittek engem és a lány testvéreimet a templomba. Úgy döntöttem veszek egy Bibliát és magam nézek utána mit mond a Biblia valójában. Az első könyv amit olvastam a Jelenések könyve volt. Nem jutottam benne messzire, még az első héten térdre estem és kértem Istent mentsen meg és változtasson meg, tudtam, magamtól nem lennék erre képes. 

Nem sokkal ezután kidobtam az összes több ezer dollárt érő rock and roll cuccomat. Beleástam magam a Bibliába, és alig tudtam letenni, mindent tudni akartam ami benne van. Mindent tudni akartam a bibliai próféciákról és az Úr eljöveteléről. Megvettem mindent amit találtam a bibliai próféciákról, könyveket, filmeket, Isten nagy éhséget adott nekem a bibliai próféciák iránt. 
Megutáltatta velem a gonoszt és az átverést, és elkezdtem keresztény szemszögből olvasni az okkultról. 

Találtam a helyi Biblia boltban egy régi Halloween-el kapcsolatos VHS kazettát és megvettem, mindent meg akartam tanulni a spiritualitással kapcsolatban. Már éreztem, hogy Halloween gonosz, mert a sötétségről szólt. Megnéztem a videót, láttam olyan emberek tanúságtételét akiket sátánista családok rituális visszaéléseitől mentettek ki, ami éppen Halloween alatt történt.        
Azt mondták Halloween éjszaka a babákat feláldozzák a sátánnak. Meséltek arról, hogy még mindig visszaemlékeznek a velük történtekre és arra amit láttak. 

Ahogyan ezt láttam tényleg hatott rám, és azon voltam ezt tényleg tudnia kell minden kereszténynek, hogy valójában micsoda Halloween. Meg kell kérni az embereket, hogy nézzék meg a videót, de a legtöbben nemet mondanak. Most is ez a problémám. A legtöbben nem akarják tudni az igazságot Halloween-ról. Nagyon zavar, hogy sokan egy ilyen sötét és gonosz napon templomból kijövet kísértet járta helyekre és más ünnepségekre mennek. 

Ma a facebook-on egy barátom blogjában megpróbáltam megosztani az igazságot és kifejteni Halloween-t, de elég kevés figyelmet kapott a bejegyzésem. Úgy gondolom ilyen időket élünk most. Tudom, a Biblia azt mondja az utolsó időben elpártolás lesz, és pont ebben az időben vagyunk. Abban az időben élünk amikor az emberek nem akarják tudni az igazságot, és hiszem, hogy az utolsó napokban vagyunk amikor Jézus el fog jönni. Hitet akarok találni amikor eljön. Legyen hit, és álljunk ellen a gonosznak amikor Jézus eljön.    
Forrás:
https://yourspiritualquest.wordpress.com/2016/10/12/halloween-ex-shaman-donald-holsclaws-views/

Megjegyzések