A szellemidézés démoni elnyomást okoz

Az alábbi tanúságtétel bemutatja milyen veszélyeket rejt a szellemek megidézése és a spiritizmusnak szentelt élet.

Bárki aki életében legalább egyszer szellemeket idézett, ki van téve későbbi életében ezek veszélyeinek. Csak egyszer csináltam, 17 évesen. A barátaimmal együtt"játszani akartunk" szellemidézőset. Egy asztalnál ültünk és megfogtuk egymás kezét bizonyos módon. Ezután mindenki egy híres író szellemét hívta. Senki nem feltételezte, hogy aki megjelenik az a sátán, nem egy halott ember szelleme... és hogy mi súlyos bűnt követünk el. Mindenki elmondta a halott ember lelkének meghívásához szükséges okkult formulát, de sajnos semmi nem történt. Úgy volt, hogy abbahagyjuk a "szeánszot" , de én bizonygattam, hogy a szellem eljön. Többször hívtam és jelet kértem tőle. Hittem benne, hogy hallgatni fog rám...

És hallgatott. Hirtelen az összes ablak becsukódott. A függönyök előbb az egyik, majd a másik irányba mozdultak. Mindenki megborzongott és félt, csak én voltam "bátor" és "büszke" a "hatalmamra". A barátaim megkértek arra, hogy kérjem meg a szellemet távozzon, hogy hagyjon minket el. Így megkértem a szellemet a távozásra. Csend lett a szobában és a függöny megállt. Mindenki megrémült, és én büszkén nevettem rajtuk. Ez volt a jel, parancsoltam a szellemnek, hogy jelenjen meg majd tűnjön el.

Aztán gyorsan elhagytam a Katolikus Egyházat, felhagyva a gyónással és a szentmisével. Az idő múlásával elkezdtem harcolni a Katolikus Egyházzal. Magamtól hagytam el az Egyházat, azonban a szeánsz volt a fő ok. Minden spiritiszta ellensége a Katolikus Egyháznak, és én csatlakoztam hozzájuk... Több fordulat és válság volt az életemben. Azonban amikor évekkel később, váltani akartam, ördögi elnyomást tapasztaltam meg... minden éjszaka szörnyű rémálmaim voltak, és rendelkeztem néhány paranormális képességgel. És elég gyakran volt fejfájásom. 

A váltás és a szentségi élet ellenére folyamatosan rémálmok és fejfájás kínzott... Rájöttem, hogy szükséges lenne az ördögűzés. A gyóntató atya korábban figyelmeztetett, hogy talán a gonosz lélek okozza a fejfájást és a rémálmokat. Nem kell hozzátennem, hogy a gonosz lélek mindent megtett annak érdekében, hogy ne jussak el az ördögűzőhöz. Próbáltam elhinteni a családomban amíg csak tudtam, hogy velem minden rendben van. Ok. Szükségem van ördögűzőre... Végül rászántam magam, de csak mert rosszabbul lettem, még elaludni is féltem. 

A szabadító ima előtt a pap meghallgatott az okokról, majd kifejtette, hogy a gyakorlatban a szellemek megidézése nagyon veszélyes, és valóban okozhatják a fejfájásomat, hasfájásomat és a rémálmaimat. És akár egy évekkel ezelőtti egyszeri szeánsz elég volt a sátánnak, hogy elnyomja az embert addig a napig, amíg szakít az Egyházzal, ami az ilyen esetekben elkerülhetetlen. Hosszas ima után jobban lettem, de a pap elrendelt egy másik találkozót is. Néha nem elég egy, és a pap látni akarta mi történt, hogy jobban lettem, hogy a gonosz lélek már eltűnt. Azonnal jelentős javulást éreztem, elmúlt a fejfájás. Kevesebb rémálmom volt, már nem féltem tőlük annyira, mert nem voltak pusztítóak, nyugodtan aludtam és kipihentem ébredtem. 

Elégedett vagyok azzal az imával, amit az ördögűző elmondott értem. Minden tekintetben  sokkal jobban érzem magam, érzem, hogy a gonosz lélek elhagyott, habár még mindig fenyeget álmaimban. De ez nem befolyásol annyira. Még egyszer találkoznom kell a pappal. Látnia kell, hogy teljesen szabad vagyok-e a gonosz lélek tevékenységétől, vagy pedig szükségem van még szabadító imára. Sok múlik rajtam, ha imádkozom, rendszeresen gyónok és áldozok, mert a gonosz lélek visszatérhet az emberhez, ha elhanyagolja a vallásos életét és súlyos bűnökben van. De boldog vagyok, mert érezhetem a szabadító ima erejét, és köszönöm Istennek és az ördögűzőknek. Ők jó papok, hűségesek, bátrak, és elkötelezettek amennyiben szükség van rájuk. Isten áldja meg őket. Ha valami hasonlót tapasztalsz, ne késlekedj, menj el egy ördögűzőhöz, mert a gonosz lélek önszántából nem fog elhagyni. Ha már beengedted az életedbe, arra törekszik, hogy maradjon.     


Forrás:
http://exorcismus.org/spiritism-invoking-spirits-testimony/

Megjegyzések