Meditáció- A szellemi megszállottság lehetősége

A szerzők számos esetet bemutatnak amikor a -helyesen végzett meditáció- szellemi megszállottsághoz vezethet. Tény, ez az egyik oka amiért néhányan gyakorolják a meditációt. 

Nem csak az általuk létrehozott hamis eszmék miatt problémásak az ASC és a pszichikai képességek, hanem mert könnyedén vezethetnek démoni befolyáshoz vagy megszállottsághoz. Még a gyakorlott meditálók is bevallják ezt. Például Rolling Thunder a Shoshone és Cherokee törzsek vezető sámánja állítja, "Ha ezt nem rendesen csinálják, akkor a gonosz lelkek belemehetnek az emberbe amíg meditálnak."

A channeler Laeh Garfield írja Companion in Spirit: A Guide to Working with Your Spirit Helpers c. művében, "A meditáció egyszerre felemel, megnyugtat, élesíti a figyelmet, így különböző tanítók jöhetnek át hozzád az üzeneteikkel."


Hinnünk kellene abban, hogy a szellemek nem fogják használni a meditatív technikákat melyek megváltoztatják az emberek tudatát? Hinnünk kellene abban ez nem fogja megkönnyíteni, hogy a szellemek másokat megszálljanak amikor ez szolgálja céljaikat? Valójában a meditáció célja és természete sugalmazza a spiritizmus jelenlétét.
A Spirit Communication for the Millions-ban Doris H.Buckley jól megfigyeli, hogy a meditáción keresztül "nagyobb hatalom [válik elérhetővé] hogy [médiumi] csatorna sokkal gyorsabban kifejlődik."

Továbbá a szellemek maguk támogatják a New Age meditációt. Az emberi médiumokon keresztül szellemek diktálta könyvekben lelkesen ajánlották a meditációt a velük való kapcsolattartásra. Például Ruth Montgomery, az egykor akaratos szkeptikus riporter aki végül médium lett, több mint egy tucat könyvet diktáltak vagy inspiráltak a szellemi vezetői. Egyik könyvében, A World Beyond-ban egy híres transz médium, Arthur Ford állítólagos szelleme javasolja a New Age meditációt;"Most beszéljünk a meditáció értékéről... Ne feledje, hogy mély lélegzettel kezdje a meditációt... használja a mantrát... és érezze, hogy egybeolvad az univerzum egészével... Minden nap töltsön el legalább 15-20 percet ebben a csendben."

Számos forrást idézünk melyek bemutatják, hogy a meditáció démoni megszállottsághoz vezethet. Az indiai születésű Douglas Shah, a jógi Ishwar Dayal unokája megjegyzi, "Láttam hindu hívőket órákig bálványok előtt énekelni a különleges Puja (imádat) időszak alatt, és szó szerint éreztem a természetfeletti istenek jelenlét akiket segítségül hívtak." Azt írja "a gonosz lélek általi megszállás... nagyon is valós lehetőség" a meditációban. A brit tudós Os Guiness azt állítja: "Sokan... aki jógát vagy Zen meditációt gyakorolnak, úgy találják megnyílt az elméjük a sötétségre és spiritizmusra, médiumnak és megszállottnak írják le magukat."

Tekintsük meg Swami Muktanananda élményét, aki leírja meditációval kapcsolatos eredményeit. Spirituális önéletrajzában azt írja "amikor leültem meditálni a testem úgy viselkedett mintha megszállt volna egy jó vagy rossz szellem." Muktanananda egy egész fejezetben részletezi hasonló tapasztalatait, beleértve több bizarr találkozást amit felsorolunk. Hosszasan idézzük, hogy az olvasó pontosan érezze a meditáció lehetséges következményeit:

Mindenféle perverz és csábító érzés töltött el. A testem elkezdett mozogni és ez így folytatódott zavaros módon... Egy idő után a légzésem zavaró módon megváltozott. Néha a hasam megtelt levegővel, amit csak nagy erővel tudtam kilélegezni. Gyakran bennem maradt a levegő. Egyre jobban megijedtem. Az elmém tele volt félelemmel. Hívtam Babu Raot és azt mondtam neki, "Babu, gyere haza. A szívverésem és az elmeállapotom nem jó. Biztosan érzem, hogy este meghalok szívelégtelenségben... Nem tudom hogy élem túl ezt az éjszakát, de ha mégis akkor megőrülök. Elvesztem az eszem..."

A gondolataim zavartak és értelmetlenek voltak. A végtagjaim és a testem egyre melegebbé váltak. A fejemet nehéznek éreztem és az összes pórusom elkezdett fájni. Amikor kilélegeztem, a lélegzetem kint maradt. Amikor belélegeztem, akkor a levegő megállt odabent. Ez szörnyen fájdalmas volt és elveszítettem a bátorságom. Valami azt súgta nekem, bármikor meghalhatok. Mostanra már elmúlt 9 óra. Valami rátelepedett a szememre és láttatott velem dolgokat. Úgy tűnt valamilyen erő irányít engem ami ezeket tette velem. Nem volt többé saját akaratom. Az őrület fokozatosan növekedett.

A félelmem minden egyes másodpercben növekedett. Emberek sokaságát hallottam ijesztően sikoltozni, mintha világ vége lett volna. Kinéztem a kis kunyhóm ablakán és furcsa, 6-50 láb (1,8-15m- ford.) magas teremtményeket láttam, se nem démoni se nem félisteni hanem emberi formában, meztelenül táncolnak, nyitott tátogó szájjal. A sikoltozás borzasztó volt és apokaliptikus. Teljesen tudatomnál voltam, de valósnak tűnt ez az őrület.
Aztán a víz fölött egy holdhoz hasonló négy láb átmérőjű gömb lebegett felém. Megállt előttem. Ez a ragyogó fehér golyó szemen ütött majd belém jött. Úgy írom le ahogyan láttam. Ez nem egy álom vagy jelkép, hanem megtörtént jelenet- a gömb ami az égből érkezett és belém jött.

Egy pillanattal később éles fény hatolt be a nadimba [pszichés csatorna]. A nyelvem feltapadt a szájpadlásomhoz, és a szemem becsukódott. Vakító fényt láttam a homlokomban és ez szörnyű volt. Még mindig lótusz ülésben voltam majd a fejem erővel a föld felé hajlott és a padlóhoz tapadt...
Utána leültem lótusz pózba és elkezdtem meditálni a gururól. Ahogy leültem az elmém teljesen kimerült. A lótusz pozícióban fixált testem inogni kezdett... Ez a meditáció másfél óráig tartott és utána egy új folyamat kezdődött el.

Elkezdtem egy tevéhez hasonló hangot kiadni ami váltakozott egy tigris ordításával. Nagyon hangosan kellett ordítanom, a közelben lévő emberek azt gondolták egy tigris jár a cukornád ültetvényen.
Szörnyű állapotban vagyok. Tisztára megőrültem... A testem elkezdett kicsavarodni. Ez nem az volt akiről meditáltam; a meditáció ellenem fordult. Spontán jött; ott volt minden csontomban. A vérem forrt az ereimben, és a prana elképesztő sebességgel folyt keresztül a nadimon. Aztán hirtelen egy vörös fény jött velem szembe olyan erőszakosan mintha bennem lakna. Két láb magas volt és fényesen ragyogott. Tisztán láttam magam égni, de kívülről nem éreztem a tüzet. A testem minden része hangos kattogó és recsegő hangokat adott ki.

Miután ez az egész véget ért Muktananda arra a következtetésre jutott, hogy megvilágosodott. Mint a hasonló tapasztalatokkal rendelkező guruk, azt tanítja a diákoknak, hogy amíg követik a meditatív utat, akkor ők is megtapasztalhatják amit ő. Azonban elmondja nekik, nem kell aggódniuk, mert mindez a szellemi megvilágosodás és a meditáció velejárói. Megjegyzi azt is, hogy milyen könnyen vezethet a meditáció szellemi kapcsolatokhoz:"Ők úgy beszélnek mint akik istenektől és istennőktől kapnak utasításokat."

Da (Bubba) Free John (Franklin Jones) több különböző megszállottságot mutat be, részletesen amikor megszállta egy guru vagy mester "szellemi formája". A könyve Garbage and the Goddess leírja az ő és tanítványainak a New York államban lévő persimmon-i ashramban 1974 március és július között történt tapasztal. Miközben Free John normális mindennapinak írja le az univerzum legalattomosabb démonának megszállását",  gyaníthatóan a leírásokból, ahogyan ő hívja, "élet Istenben." A leírt tapasztalatok fényében talán Free John korrekt: "Az igazi bölcsesség az  képesség a tökéletes őrületre." Számos példát idézünk különböző személyekről akik találkoztak a tömeges megszállottság jelenségével, amint az Free John Garbage and the Goddess c. könyvében. A leírások emlékeztetnek az 1840-as években a kapcsolódó szellemi eseményekre, tömeges Shaker megszállottságra:

Az eseménnyel kapcsolatos legjelentősebb dolgok szembemennek a szokásos hiedelmekkel, még a hagyományos hiedelmekkel is, a guru szó szerint belép és átalakít. Ez a megszállás egy fajtája. Ez isteni-megszállás. Bubba életre kelti ezt a testet. Az emberek sikoltoztak, üvöltöztek, furcsa morgásokat és vicsorokat kiadva, a testük rángatózott és vonaglott, elfogadva a jóga mudrast...
Úgy éreztem teljesen megszálltak, megszállták a testemet, és a kezeim elkezdtek mozogni, és nem tudtam irányítani őket. Nem volt minden az ellenőrzésem alatt. Az arcomon kifejezések jelentek meg.
A testem nem volt az enyém. Már nem éreztem sajátomnak a testem. Már megvolt ez az érzés Bubba jelenléte előtt, az érzés hogy használják a testem... Belementem és először nem voltam magamnál. Hosszú ideig sikoltoztam... Nagyon furcsa hangokat adtam ki... Ez isteni-megszállás. Teljesen átalakít isten. Őrült voltam, nem voltam vele tisztában mi történik...
Múlt éjjel eljutottam az Erővel való spontán kapcsolathoz, és megszállottnak éreztem magam, igazán megszállottnak. Aztán hirtelen nem volt testem többé.

Muktananda és Free John tapasztalatai és tanításai nem egyediek; ezek teljesen normálisak a guruknál és követőiknél.
Tekintsen meg néhány példát:

SWAMI RUDRANANDA

Swami Nityananda (szellem teste) lassan felém jött, és belépett a testembe. Három órán keresztül semmit sem érzékeltem magamból csak azt, hogy ez a szent megszállt engem. Szörnyű élmény volt és minden hitemre szükség volt ahhoz, hogy ne álljak ellen.                                      

SWAMI SATCHIDANANDA

Úgy éreztem egyfajta transzba estem... Boldog voltam amiatt, hogy a Mesterem [Sivananda] belépett a testembe.

RUDRANANDA

... Előfordul, hogy a tanár szellemi teste irányítja a diákot. Úgy érzi megszállta a tanára. Ettől nem kell félni. Ez csak a fejlődés egy szakasza amin a diáknak át kell esnie.

SRI CHINMOY

... Ha nyugodt és csendes maradsz, és megengeded a Szellemi Vezetődnek, hogy beléd menjen, akkor eláraszthat a Béke. Ez a fajta ráhangolódás nem csak hogy szükséges és helyes gyakorlat, de elengedhetetlen azoknak akik szellemi Tanító irányítása alá helyezték magukat.

RAJNEESH

Amikor egy mester segíteni szeretne neked, megtisztítja az energia csatornáidat, az átjárót [kundalini gerinc csatorna], ha ez blokkolva van, akkor egyszerűen hatalmába kerít téged. Egyszerűen alászáll beléd... Ha a tanítvány valóban megadja magát , akkor a tanító azonnal megszállhatja.

A fentiekből arra következtethetünk, hogy a New Age meditáció általában okkult, mert gyakorolja a megváltozott tudatállapotot, a pszichikai képességeket, és elősegíti a démoni befolyást és megszállást. 

https://www.jashow.org/articles/guests-and-authors/dr-john-ankerberg/meditation-the-possibility-of-spirit-possession/

Megjegyzések