Félresikerült "angyal" idézés

Nemrég beleolvastam egy New Age-es angyalos könyvbe. A könyv szerzője leírja, hogy mivel "nem védekezett", így nem azt idézte meg akit akart. Nekem továbbra is az a véleményem, hogy talán nem kellene szórakozgatni az angyalok idézgetésével, mert nem az jön el akit vársz. Az ördögnek nem esik nehezére a világosság angyalának kiadni magát. Olvasd el az idézetet.

"A középkor cikornyás, gazdag nyelvén írott invokáció le­nyűgözött, és elhatároztam, hogy Rafael arkangyalt fogom hívni vele. Rafaelről azt mondják, hogy ő a Nap közepén ál­ló angyal, ezenkívül isteni gyógyítóként is ismert ,talán azért, mert Tóbiást kigyógyította a vakságából. Mivel főszíne a sárga, úgy döntöttem, hogy a segítségül hívás ideje alatt sárga gyertyát fogok égetni. Tisztában voltam azzal,hogy minden pozitív szertartást arccal kelet felé kell elvégezni, mivel ez az égtáj, ahol a Nap reggel felkel. Azt azonban nem tudtam, hogy minden segítségül hívás előtt kört kell rajzolni a földre vagy a levegőbe, hogy az megvédjen a ne­gatív energiáktól. Amint végeztem az angyalokhoz szóló invokáció felolva­sásával, egész lényemet furcsa rettegés járta át. Valahogy úgy éreztem, nem vagyok egyedül. A kezem izzadni kezdett, a térdem pedig annyira reszketett, hogy alig bírtam állni. Ez a rettegő érzés addig fokozódott, amíg a legteljesebb rémület kerített hatalmába. Nagyon lassan elhatalmasodott raj­tam az érzés,hogy a szoba megtelik valamiféle hatalmas energiával. Semmi angyali nem volt benne. Éppen ellenkezőleg, rémületes rosszindulatot érzékeltem. Nincsenek szavak, hogy leírjam rettegésem fokát azokban a pillanatok­ban. Egyedül voltam. Semmi nem védett a gonosz mindent elöntő hulláma ellen. A gyermekkorom óta ismert imádságok úgy kiszálltak az agyamból, mintha egy ellenséges kéz törölte volna ki őket. Egyedül hatalmas hitem és Isten iránt érzett bizalmam maradt érintetlen. Mint mentőövbe kapasz­ kodtam ebbe a hitbe, és Istenhez fohászkodtam segítségért, áldásért. Aztán a negatív energia csökkenni kezdett, nagyon lassan, mint amikor apálykor a víz visszahúzódik. A meg­próbáltatástól kimerülve ágyba feküdtem, és azon nyom­ban elaludtam. Felébredéskor a valaha érzett leggyötrőbb fogfájás kínzott. Arcom feldagadt, és a fogamat mintha dé­monok ezrei döfködték volna háromágú szigonyaikkal. Ez a fogfájás azonnal súlyos fertőzésbe csapott át,amely vérmér­gezéssel fenyegetett. Két hétig maradtam ágyban, mivel túl beteg voltam ahhoz, hogy dolgozni menjek..."

Forrás: Migne Gonzalez Wippler-Angyali energiák

Ahogyan az aranyat meg lehet vizsgálni, hogy valódi-e, úgy vélem az angyalokkal is lehet próbát tenni. Már ha a sok New Age-s angyalos könyvben és weboldalon szereplő angyal idézések működnek és valami megjelenik amit angyalnak nevezhetünk.

Kiindulási alapnak a szentek életében szereplő ördögi megtévesztések szolgálnak. Sok esetben megjelent az ördög és mindenféle személy képét vette föl. Lehetett valami felettese, Jézus vagy éppen Mária is. Ha valaki biztosra akart menni, akkor a következő vagy valami hasonló mondatot kellett elmondania a jelenésnek.

"Áldott legyen Szűz Mária, dicsőség legyen Jézus nevének!"

Az ördög ezt nem képes kimondani, hiszen utálja mind Istent, mind a Szűzanyát. Tehát kedves angyalidézők. Próbára fel. Ha valakinek sikerülne bármilyen angyalnak kiadó valamit megidézni (ami már mágia és Isten előtt utálatos), az ugyan tegye már próbára. 
A matematika tudományában is szokás az eredményt ellenőrizni. Itt is éljünk a lehetőséggel.
Nem találja senki sem furcsának, hogy az angyalos könyvek sehol sem írnak a megtévesztés veszélyéről? Talán csak ez amiből ebben a bejegyzésben idéztem.
Mindenki próbál kapcsolatba lépni azzal a sok segítőkész angyallal, de semmilyen fenntartása nincs, semmilyen vészcsengő nem szól a fejében, hogy ez milyen veszélyes s lehet.

Isten teljes szabadságot, szabad akaratot adott az embernek. Vagyis azt tehetünk amit akarunk. Választhatjuk a jót és a rosszat egyaránt. Az ördögnek viszont csak annyi szabadásot engedélyez velünk szemben, amit elbírunk. Vagyis nem kapunk nagyobb kísértést annál, mint amit le tudunk győzni. Persze választhatjuk itt is a rosszat. Már írtam, hogy alap esetben elég jól védve vagyunk az ördög rossz szándéka ellen, mert ha rajta múlna, már talán nem is lennénk. Azonban ha valaki Isten előtt utálatos dolgot tesz, teszem azt mágiával, okkultizmussal, vagy jelen esetben angyal idézéssel foglalkozik, akkor miért ne engedné meg a gonosznak, hogy megmutassa igazi arcát. A tanulságot mindenki levonhatja a könyvrészletből. Teljesen mindegy, hogy mit írnak az erre specializálódott weboldalak és a könyvek. Ne szórakozz az angyali idézgetéssel. Ott semmi nem az aminek látszik. New Age-es maszlag, amivel be lehet etetni az embreket és gonosz malmára hajtani a vizet. Egy korábbi bejegyzés szövege pont erre hajaz. Az eredeti szöveg és az általam igaznak vélt mondanivaló. 

Megjegyzések