Alvási paralízis 1.

Amikor megtapasztaltam az álomparalízist, akkor olyan volt, hogy nem tudtam kimondani a  szavakat: "Jézus Krisztus nevében", csak gondolatban, hogy megtörjem a gonosz hatalmát. Már hozzászoktam hogy ezt csináljam, most már ha elalszom, és egy démon belép az álmomba, akkor képes vagyok legyőzni ezekkel a szavakkal: "Jézus Krisztus nevében. Néha a démonok ellenállnak, de én is. Menniük kell... és mennek. Tudom, hogy menniük kell, mert ez a szellemi törvény. 

Időt vett igénybe, hogy megerősödjön Isten ígéreteibe vetett hitem (ami szellemi törvény) , melyeket megtaláltam a Szentírásban. A 23. és a 91. Zsoltár szólnak a védelemről. Az univerzum megalkotója hozta létre a szellemi törvényeket. 

Az egyik éjszaka kb. 27 évvel ezelőtt röviddel a szervezet elhagyása után, egy gonosz jelenlétet érzékeltem a hálószobámban. Teljesen ébren voltam. Egy árnyékot láttam, akinek kalap volt a fején. Odajött az ágyamhoz. Meglepetésemre megérintett, létrehozott egy erőteret körülöttem, ami megbénított engem. Olyan volt az érintése mint egy igazi kéznek. Ahogyan megérintett, úgy éreztem szexuális töltése van. Megbecstelenítve éreztem magam, és pánikba estem, ahogyan a keze intimebb rész felé vándorolt. Minden erőmet összeszedve odafordultam a férjem felé, és láttam, hogy alszik. Kétségbeesetten igyekeztem segítséget kérni, de a hangom halkan szűrődött át zárt ajkaimon.

Aztán valami az elmémben ezt mondta nekem: "Jézus Krisztus nevében!" Mit veszíthetek? Elkeseredett voltam, és pontosan azt tettem ami a fejemben volt, kimondtam gondolatban, hogy Jézus Krisztus nevében! Amikor ezt megtettem, akkor a kéz visszahúzódott tőlem, az erőtér felemelkedett, és eltűnt ezzel a mocskos entitással együtt.

Annak ellenére, hogy az entitás eltűnt, mocskosnak éreztem magam. Olyan volt, mintha még mindig piszkos lennék, ott, ahol megérintett. Felkiáltottam Istenhez. Mondtam Neki, hogy mocskosnak éreztem magam, és kértem tisztítson meg engem. Tudtam, hogy egyedül csak Isten tud engem megszabadítani a gonosz mocskától ami rajtam van. Aztán hallottam, hogy Isten szól hozzám. Ezt mondta: "Ébreszd fel a férjed. Mondd el neki mi történt veled, aztán kérd meg imádkozzon érted, és hivatkozzon rád.

Azt mondtam Istennek: "Nem tudom megtenni. Ő nem fog hinni nekem, és nem hiszem, hogy imádkozni fog értem." Aztán Isten megismételte korábbi szavait. Így felébresztettem a férjem, és elmondtam neki mi történt velem. Ahelyett, hogy azt mondta csak képzelődtem és visszaaludt volna, átölelt, az álmos hangon és félig nyitott szemmel felajánlott engem Istennek, és kérte tisztítson meg. Azt tette, amit Isten javasolt, hivatkozott rám, és kérte Istentől a védelmet.

Soha többé nem volt olyan démoni támadásom mint akkor. Rossz élmény volt, de megtanított arra, hogy higgyek Jézus Krisztus nevében. Megtanultam, hogy Jézus Krisztus neve megállítja a támadást. Ezért már béke van bennem, és nem félek többé az ilyen támadásoktól.       


Forrás:
http://beyondthephysical.blogspot.hu/2014/03/spiritual-warfare-101-victory-over.html

Megjegyzések