Halloween a boszorkányok és sátánisták napja

Két évvel ezelőtt frissen megtért keresztényként rá kellett jönnöm, hogy fel kell hagynom a Halloween megünneplésével. Amíg nem voltam keresztény, szerettem Halloweent. Szerettem a véres horrort, vámpírokat, boszorkányokat, zombikat. Nagyon lenyűgözött az egész. A garázsban egész sereg Halloween jelmez volt, amiken egész évben dolgoztunk. Jelmezek, világító koponyák, levágott fej, sírkövek, testrészek, stb. Mindent feldíszítettünk, hogy jól nézzen ki a fesztiválra. 

Az első évben könnyedén el tudtam engedni Halloweent. Kapcsolatba kerültem Krisztussal, és megtapasztaltam szeretetét. Csak át akartam adni magam Krisztusnak, és viszonzásul többet vártam el Tőle. Gyönyörű megváltóm szeretetére és vezetésére vágytam egész életemben. És ahogyan átadtam magam Krisztusnak, el akartam hagyni régi életemet, a fájdalmat, a halált, a kétségbeesét. 
A régi életem elhagyása azt jelentette, hogy magam mögött hagyom a boszorkányságot és az okkult dolgokat. Ez jelentette a boszorkánysággal, istenekkel és istennőkkel kapcsolatos könyveimet, Buddha szobraimat, kristályokat, tarot kártyákat, stb. Tudtam, hogy a boszorkányság nem egy olyan dolog amivel szórakozni lehet, mert veszélyes. Ezzel engedtem be a sötétséget és életembe és az otthonomba, és leszámoltam a sötétséggel. A sötétségtől semmi jót nem kaptam, de Jézus reményt és életet adott nekem. 

Az idén minden halloween-i dolgot bedobozoltam, és kidobtam mindent. Tudtam, hogy Halloween szent nap volt a boszorkányok és a sátánisták számára, mert boszorkányként jómagam is megünnepeltem. Ezeken a szent éjszakákon még rituálékat és varázslatokat is végeztem. Halloweenkor a boszorkányok vékony fátylon keresztül látják a világot, és ekkor végeznek el olyan szertartásokat, melyekkel kapcsolatba lépnek a halottakkal. Ezt az időt arra is használják, hogy megünnepeljék a halált, mert a pogány kultúrában a halál nem az élet vége, hanem az élet kezdete egy másik világban. 
A következő évben Halloweenkor tanúságot tettem arról hogyan szabadultam meg a boszorkányságból, és hogy Halloween pogány ünnep. Boldog voltam, hogy megoszthatom az igazságot a világgal, mert nem akartam, hogy az emberek belesétáljanak az ördög csapdájába. Olyan sokan keresztények és nem keresztények egyaránt szeretik Halloweent. Felkapott a Halloween időszaka, amikor sokan beöltöznek, partikat tartanak, szórakoznak. Kevesen tudják, hogy a boszorkányság is része a folyamatnak. 

Emlékszem arra, hogy múlt évben beszéltem egy sátánista rituálé túlélővel, és aggódtam érte, mert elmondta mennyire nehéz számára minden évben az október hónap. Nem tudtam elképzelni miért, de azt tudtam, hogy a boszorkányság növekvő tendenciája szerepet játszik ebben. Többet megtudtam Halloween sátánista aspektusáról, a rituális gyilkosságokról, amiket ezen az éjszakán elkövetnek. 

Múlt évben emlékeztem vissza arra, hogy gyerekként megkínoztak egy sátánista rituálén (SRA satanic ritual abuse). Az emlékek szép lassan, hétről-hétre jöttek elő. Egy egész évet vett igénybe, hogy feldolgozzam és megértsem az igazságot magammal kapcsolatban, és a világot amiben élünk. Az egyik ilyen, hogy Halloween sokkal több mint egy pogány ünnep, ahol a boszorkányság természetes. 
Isten egy emléket idézett fel bennem, hogy részt vettem egy sátánista rituálén Halloweenkor. Nem tudom már hány alkalommal kellett részt vennem rituálékon Halloweenkor. A Szentlélek megmutatta nekem, hogy 3 évesen vettem részt rituálén. Nem hiszem, hogy bárki is tisztában lenne a sátáni rituálék gonoszságával, de megpróbálom bemutatni a lényegét. 

A sátáni rituálé nem számítanak újdonságnak világunkban. Már évezredek óta léteznek, a Biblia is említi őket, amikor az emberek áldozatként ajánlották fel a gyermekeiket Moloknak. Molok az emberáldozat istene, a sátáni kultuszok nagyra tartják sok más istenséggel együtt. Molok egy démon, nem egy isten, és őt a sátán irányítja. Az ősidőkben a sátáni rituálékat nyíltan végezték, bárki láthatta őket. Azonban az idők megváltoztak, és a rituálékat nem hagyták abba, csak olyan helyekre bújtak el, ahol nem lehetett őket észrevenni. 

Minden sátáni rítusnak van egy fő célja: a sötétség királyságába állítani az embereket, hogy telítődjenek gonoszsággal, és hogy a gonosz szolgálatába álljanak. Az ördög ezt teszi, hiszen mivel mással növelhetné az erejét? Az ördög mindig a hazugságot és a megtévesztést használja, hogy megtévessze Isten népét, és mindig a legártatlanabbakat célozza meg először. 
Jól emlékszem arra a különleges Halloween estére, amikor beöltözve mentünk a nagymamámhoz a szüleinkkel. Izgultam, hogy megmutathassam neki a jelmezemet, és megtréfálhassam. Magammal vittem egy Donnie Osmond babát. Másra nem emlékeztem vissza. Mégis, a Szentlélek kinyilatkoztatta nekem. A szüleim mesélték nekem mielőtt körbejártuk a szomszédokat, elmentünk a templomba (Mormon) egy őszi ünnepségre. A templom elég közel volt a nagymamám házához, és amennyire tudom gyakran jártunk oda. 

Elmentünk a templomba, és megfagyott a vér az ereimben. Kaptam cukorkát, de ez csak a kezdete volt a szexuális abúzusnak, ami megtörténik egy sátáni rituálén. Halloweenkor a sátánistáik fiatal gyerekeket használnak szexuális áldozatként mint amilyen én is voltam. Más gyerekekre sokkal rosszabb sors vár. A halál. Tudom, hogy ez hihetetlen, de sajnos igaz. Alig tudom leírni ezeket a szavakat, mert az igazság annyira fáj, hogy alig tudom elviselni. Ha nem volna Jézus kegyelme és szeretete, akkor nem tudnám leírni ezt az egészet. 
Miért csinálna valaki ilyen beteg dolgot egy gyerekkel? Nagyon sok oka lehet ennek. Valószínűleg szadista dolgaikat élik ki az abúzussal. A sátánizmus nem hirtelen jelenik meg. Elültetik a magokat ami gyökeret ereszt, és nagy fává terebélyesedik ki. Kicsit mindenki fertőzött, aki nem Krisztushoz tartozik. Ezért a sátán a gyerekekkel kezdi. Ha képes ezt megtenni kisgyerekekkel, akkor azok felnőve a saját gyerekeiket is bevonják a sátánizmusba. Ez volt a sátán célja velem is. 

Több templom is van, ahol hasonló rituálékat hajtanak végre Halloween éjszakáján. A sátánt nem érdekli miben hiszel, neki az a lényeg, hogy ajtón belül lehessen. Ha az ajót kinyílt, akkor jónak mutatja magát, mert nagyon jó a megtévesztésben. Ha társadalmi lényként nem vagyunk képesek meglátni mi történik körülöttünk, vagy visszautasítjuk az igazságot, akkor nem csoda, ha a sátán ilyen mélyen képes beépülni. 
Nyitott szemmel kell járnunk a világban. A sátán azért jött, hogy lopjon, öljön, pusztítson, mindezt a béke, a fény és a világosság álcája alatt teszi. Még a Biblia is úgy említi, hogy a sátán a világosság angyalának álcázza magát. Mindaddig amíg nem vesszünk tudomást az igazságról, addig ennek a világnak a foglyai maradunk. Nem vagyok egyedül az abúzusommal, ezreket kínoznak meg Halloween éjszakáján. Sokakat kínoznak meg és ölnek meg azon az éjszakán. Az egyetlen különbség köztem és más áldozatok között az, hogy megengedtem Istennek, hogy emlékeztessen a múltamra, és hogy meggyógyítson. Nem tudtam volna megtenni Jézus nélkül. Egyszerűen lehetetlen lenne.   

Halloween éjszakája boszorkánysággal és rituálékkal van tele. A sátánisták és a boszorkányok csoportokba gyűlnek, rituálékat, varázslatokat végeznek, és asztrális utazást visznek végbe. Ez azt jelenti, hogy Halloween éjszakája tele van boszorkánysággal, és az lehetetlen, hogy ne érezzük a hatását. A legtöbb ember nincs tisztában azzal mi a boszorkányság. Olyan mennyiségű boszorkányság éri a világot, hogy teljesen körbeéri a földet. Ez azt is jelenti, hogy minden egyes ember aki részt vesz valamilyen Halloween-szerű tevékenységen azon az éjszakán, akkor az egyetért a rituálékkal és a boszorkánysággal. Azt is jelenti, hogy amikor elmegyünk a gyerekeinkkel valamilyen Halloween partira, akkor egyetértünk azzal, amit Halloween jelent. Nem csak azt tanítjuk meg a gyerekeinknek, hogy Halloween  jó és biztonságos, de akaratlanul is megengedjük nekik, hogy a sötétség szolgálatába álljanak. A szellemvilág törvényei szerint ez felér egy megállapodással vagy egy szövetséggel. Nagyon fontos, hogy a világnak ne csak a fizikai természetét lássuk meg, hanem vegyük észre a szellemit is, ami mindent magába foglal. Beleegyeznénk abba, hogy a gyermekünk rituális abúzusban vagy boszorkányságban vegyen részt? Azt gondolom nem. 

Halloween ideje még mindig sok szenvedést okoz nekem, mert állandóan szembe kell néznem a múltamban történt abúzusommal, ha átmegyek a szomszédba, vagy bemegyek egy üzletbe. Minden tele van Halloween díszekkel, különösen koponyákkal, boszorkányokkal vagy más hasonló dolgokkal, amik engem kifejezetten a sátáni abúzusra emlékeztetnek. Régebben szerettem a Halloweent, mert a sötétséghez tartoztam.  
Most, hogy már rátaláltam a szabadságra, a Halloween nem jelent mókát és boldogságot többé. 

Jézus központi szerepet játszott abban, hogy megtaláltam a szabadságot, a megváltást és a gyógyulást. Olyan szeretettel árasztott el, amilyet egész életemben nem éreztem. Megmutatta nekem, hogy az Ő szeretete tiszta, és hogy én sokat érek Isten szemében. Ez csodálatos dolog. Ahogyan megéreztem ezt a szeretetet, többet akartam belőle. Ez az ami elvezetett engem a gyógyuláshoz. 

Léteznek gonoszok a világban, de semmi sincs nagyobb mint a Mindenható ereje. Az ördög behatolhat az egyházba, vagy egy egész éjszakát felhasználhat arra, hogy a sötétség szolgálatába állítsa az embereket, de nem változtatja meg a tényt, hogy ki az Isten. Ő a Király, és a végén elnyeri a győzelem koronáját. Az ördög próbálkozhat azzal, hogy eltéríti Isten népét, de a színfalak mögött Isten fáradhatatlanul azon dolgozik, hogy megmentsen minket. Ha nem lett volna Jézus, akkor teljesen elvesztem volna, és egyenesen a pokolra kerülök. Jézus megmentette a lelkemet, ami örök, így örökké Vele lehet. 

Nehéz visszaemlékeznem erre az abúzusra, mert újra átélem a történteket. Ha nem történt volna velem ez a szörnyűség, akkor most nem írhatnám meg a történetemet. Ez azt jelenti, hogy ha mások is átéltek ilyen borzalmat, akkor látják, hogy van kiút és remény. Hogy a gyerekek megmenekülhetnek ezektől a szörnyű élményektől, mert Jézus Krisztusban reményre és szeretetre találnak. Hálás vagyok Istennek mindazért, amit értem tett.  

Forrás:
http://www.theothersideofdarkness.com/i-was-abused-in-a-satanic-halloween-ritual/

Megjegyzések