Menekülés a Ouija tábla hatalmából

18 éves voltam. A nyár hosszú volt és unalmas. Egyik nap elhatároztam, hogy vásárlok egy Ouija táblát. Egy barátommal három napig próbálkoztunk a táblával. Végül a mutató elkezdett mozogni betűről-betűre. Néhány napig nem volt egyértelmű az üzenet. A barátom fáradt volt, és félt a táblától. Elhatározta, hogy többé nem játszik vele. Többet nem nyúlt hozzá. 

A zavaros üzenetek felcsigázták az érdeklődésemet. Megpróbáltam a játékot egyedül játszani. Az első vagy második napon a mutató nem mozdult. Végül életre kelt, és betűről-betűre mozgott. Végre érthető volt az üzenet. A tábla azt írta, hogy egy szellem jön belém a táblán keresztül. A szellem azt mondta, hogy ő egy barát aki védelmez az élet bajaiban. Elvezet egy jobb életbe, mert ismeri a jövőt. 

Minden szabadidőmet a táblával töltöttem. A szellem azt mondta kedvel engem, és meg kellene engednem, hogy irányítsa az életem, mert így a jövőm boldogabb és biztonságosabb lesz. Beszélgettünk az életről és a szerelemről a táblán keresztül. Boldogságot és biztonságot ígért, ha hallgatok rá, és azt teszem amit mond. Ez így ment egész nyáron, és utána eljött az idő, hogy terveimnek megfelelően főiskolára menjek. Elvittem magammal a Ouija táblát az iskolába. Minden szabadidőmet a Ouija táblával töltöttem, és túlságosan terhesnek találtam. Voltak szobatársaim, akik furcsán néztek rám, hogy egyedül játszom a táblával. A szellem azt javasolta, hogy használjam a kezem az automatikus íráshoz. Megpróbáltam, de mindössze annyit kaptam, hogy egy nyolcast rajzoljak le újra és újra. Az egész időm arra ment el, hogy megpróbáltam üzeneteket kapni. Természetesen mivel nem jutott idő a tanulásra, kiestem a főiskoláról. Sápadtan, fáradtan és kimerülten értem haza. Az év fennmaradó részében a szellemmel kommunikáltam a táblán keresztül. 

Második év

A szellem a táblán keresztül javasolta, hogy használhassa a hangomat. Az automatikus írás nem működött, mivelhogy csak nyolcasokat tudtam írni. Azt gondoltam kipróbálom, így megengedtem a szellemnek, hogy használja a hangomat. Engedtem, hogy használja a hangomat, és elkezdett szavakat megformálni. Először zagyvaság volt. Akkor használta a hangomat, amikor egyedül voltam. 

Abban az időben teljes munkaidőben dolgoztam. Nem teljesítettem túl jól, mert nem tudtam eléggé odakoncentrálni. A szellem folyamatosan felkeltette a figyelmemet - az ujjaim megérintésével - megpróbált leveleket írni az ujjaim mozgatásával. Meg tudtam akadályozni a szellemet, hogy használja a hangomat vagy az ujjaimat, ha összpontosítottam, de ez csökkentette a koncentrációmat. 

Harmadik év

Egyik nap amikor a szellem használta a hangomat, átkokat és rágalmazásokat mondott. Az átkok és rágalmazások Jézusra vonatkoztak. Sokkot kaptam, hogy ezek a szavak az én hangomtól vannak. Azt mondta öljem meg magam. Olyan gyűlöletet éreztem, amit korábban soha. Ez arra késztetett, hogy magamba nézzek. Milyen szellem ez? Mit tettem? 

Végül jól megnéztem magam a tükörben. Sápadt voltam, fáradt és ideges. Azt akartam, hogy hagyjon el a szellem. Nem ment el. Sokkal agresszívebb lett, és harcolnom kellett azért, hogy kontrolláljam a hangomat. Beszélni akartam, és néha a szellem válaszolt. Minden egyes szavamat és megmozdulásomat kontrollálnom kellett. A kezeim és a karjaim néha gyorsan mozogtak. Nem tudtam békében aludni. Rémálmok kezdtek el gyötörni, lények üldöztek és nevettek rám. Egy késsel a párnám alatt aludtam. Rettegtem elaludni. 

Egy nap apa azt mondta, hogy egy nagy és rusnya ördögöt látott a házunkban. Azt mondta üldözte a dolgot, és az ebédlő ablakon keresztül elmenekült. Egész nap erről az élményéről beszélt. Én csak viccelődtem és nevettem. 

Elhatároztam, hogy Istenhez fordulok segítségért. Ki más tudna rajtam segíteni? Mindenki más valószínűleg pszichiátriára küldene. Elkezdtem imádkozni, és harcoltam azért, hogy kontrolláljam az elmémet és a testemet. Mindig hittem abban, hogy Jézus létezett, és most eljött az ideje annak, hogy lássam Jézus valódi-e. Nyilvánvalóan a szellem gyűlölte Jézust, mert őt átkozta. 

Negyedik év

Növeltem a testem és az elmém fölötti kontrollt. Elhatároztam, hogy figyelmen kívül hagyom a szellemet amennyire csak lehetséges, és beiratkozom egy helyi főiskolára. A főiskolai részvétellel csatlakoztam egy keresztény csoporthoz, a Campus Crusade for Christ-hez. A csoport tagjai megtanították hogyan kommunikáljak Jézussal. Megtanították hogyan olvassam a Bibliát, hogyan járjak templomba. Az emberek nem tudtak a szellemről. Szégyelltem, hogy elmondjam nekik, vagy segítséget kérjek tőlük. 

Megtanultam hogyan vívjak szellemi harcot. Megtanultam és gondolkodtam azokon a szentírási részeken amikor Jézus győzelmet aratott a sátán fölött. Minden szellemi támadásnál Jézus vérét kértem, ez annyira automatikus volt, hogy még álmomban is Jézus vérét kértem magamra. Egy éjszaka arra ébredtem, hogy erős izomrángásaim voltak. Tudtam, hogy a szellem elhagyott. Az elmém tiszta volt és békés. Ez 25 évvel ezelőtt történt. A szellem soha többé nem tért vissza. 

Befejeztem a főiskolát, és szociológiából diplomát szereztem, és pszichológiát is tanultam. Mindennap  megköszönöm Jézusnak, hogy megmentette az életemet. Én vagyok az Ouija Tábla oldal szerkesztője, ami arra figyelmeztet, hogy ne lépj kapcsolatba a szellemekkel. 

Forrás:
http://www.christian-faith.com/testimonies/ouija.html

Megjegyzések