Menekülés a boszorkányságból és a Tarotból

A nevem Katina. Az egyházban töltöttem az egész életemet. Amikor 17 éves lettem, elfogadtam Jézus Krisztust Uramnak és Szabadítómnak. Mindig a templomban voltam amikor csak nyitva volt. Csak ritkán hagytam ki a szolgálatot, és amikor távol maradtam, akkor, egész héten kiegyensúlyozatlannak éreztem magam.

20 éves koromban még mindig főiskolára jártam, és barátaim lettek, egyikük idősebb mint én. Kemény időszakon ment keresztül, és bizalmasan elmesélte, hogy néhány vitás kérdéssel kellett szembenéznie. Elkezdtem eltávolodni Istentől, mert nem tudtam hogyan maradjak barátságban ezzel a sráccal és szolgáljam Istent egyszerre. Később már nem jártam templomba. Eltávolodtam Istentől, mintha megöltem volna egy részemet. Annyira szégyelltem magam, hogy nem tudtam magam rávenni, hogy visszatérjek a templomba.  A visszautasítás állapotában maradtam.  

27 évesen olyan messze kerültem az Úrtól, hogy kísérletezgettem a boszorkánysággal. A kísérletezésem életformává vált. Napi rendszerességgel használtam tarot kártyát, volt egy oltárom amin "speciális" gyertyákat gyújtottam, és Ouija táblát használtam. Ne tévesszen meg az, ami engem megtévesztett, amiről az emberek beszélnek neked. Ez egyáltalán nem így van. Szemtől-szembe kerülsz a sátánnal, mert ő fog beszélgetni veled



Elmondja a hazugságot, és meggyőz arról, hogy egy elhunyt családtagoddal beszélsz, vagy valami bölcs emberrel aki nemrég tűnt el. 
A Ouija tábla használata hamar függőséget okoz. Egy héten nyolc órát töltöttem el direktben az ördöggel. Egy idő után furcsa dolgokat kezdtem el tapasztalni. Például: az éjszaka közepén felébresztett egy hang, mintha valaki futna a folyosón, és kinyitná, vagy csapkodná a bejárati ajtót. Felkeltem és ellenőriztem, de senkit nem láttam. 

Volt idő, amikor úgy hallottam valaki a hálószobában az ágyam felé lépked. Körbenéztem, de senkit sem láttam. Feküdtem az ágyban, és úgy éreztem az egész ágyam remeg, mintha valaki lökdösné. Árnyak mozogtak át a falamon, és semmi nem volt ami árnyékot vetne. A lámpa ami biztonságosan állt az asztalon nekem repült. Ez még csak kezdete volt azoknak a rémisztő dolgoknak, amik ezután következtek. 

Talán magában most ezt mondja: "Miért nem fordult az Úrhoz?" Nem tudom miért. Ebben az időben nem voltam önmagam. Láthatod, azzal, hogy az ördög területére léptem, tudatlanul is engedélyt adtam neki, hogy irányítson engem. Rémült voltam! Féltem lefeküdni, mert minden este támadás ért. Éjszaka felébredtem, hogy kimenjek a mosdóba, és úgy éreztem a fürdőben valaki a sétál mögöttem, vagy lebeg felettem. 

Igazából tudom milyen a "gonosz" jelenlétét érezni. Hogy ha egy rossz szellem van körülöttem, akkor minden szőr feláll rajtam. Van még egy "süvítő" érzés ami elindul a gyomromból és végig megy a testemen. Olyan érzésem van, mintha lefelé mennék egy hullámvasúton. Ez egyre gyakrabban megtörtént, és olyan intenzív lett, hogy elakadt a lélegzetem. Ez volt a fordulópont az életemben. Eddig a pontig kb. másfél év telt el. 

Ezt követően a változások gyorsan lezajlottak. A szobámban voltam, amikor olthatatlan vágyat éreztem, hogy keresztény zenét hallgassak. Ahogyan szólt a zene, ránéztem a tarot kártyáimra, és nem bírtam elviselni a látványukat. Valami nagy dolog zajlott le bennem amit még nem értettem. Késztetést éreztem arra, hogy minden okkult dologtól megszabaduljak, és pontosan ezt tettem. 



Aznap este mikor lefeküdtem volt egy álmom ami megváltoztatta az életem. Jézus állt előttem, és ezt mondta:"Annyira féltékeny vagyok. Van időd a munkádra, a barátaidra, van időd minden másra, de nincs időd rám." Aztán fejére tette a kezét és elkezdett sírni. Ebben a pillanatban minden fájdalmát és szomorúságát megéreztem. Azonnal tudtam, hogy minden kerestem válaszok után, amikor a válasz ott állt előttem. Összetörtem és elkezdtem zokogni. Találkoztam Istennel, és tudtam Ő a megoldás. Ő elvezetett engem a csodálatos, lélekkel teli egyházba, ahol az emberek gyökeresen átalakulnak. 1998 december 24-én beléptem az egyházba, és újra Jézus Krisztusnak szenteltem az életem, és újjáteremtve sétáltam ki. 

Ezután minden alkalommal amikor beléptem a templom épületébe hasogató fejfájásom lett. Visszasétáltam az autómhoz istentisztelet után, mert súlyos volt a fejfájásom. Ez így ment minden héten. Néha a boszorkánysággal felhagyó emberek "elme kontrolláló" szellemet kapnak ami hozzájuk csatlakozik. A klasszikus tüneteket tapasztaltam. 

Ezen a ponton még mindig nehéz volt Istenhez szólnom, mert bűntudattal küzdöttem. Párnába temetve az arcomat elkezdtem imádkozni. Visszaemlékeztem amennyire tudtam, és mindent megbántam. Remegtem a félelemtől, mert annyi minden történt körülöttem. Miután felhagytam mindennel, rájöttem, hogy elmúlt a fejfájásom. A kezdetektől jelenlévő terrort felváltotta a leírhatatlan béke. Mindent körbevevő béke. Körbevett Jézus szeretete és védelme. Hosszú idő óta csendes és nyugodt voltam, és hozzásimultam. Tudtam, hogy Jézus mindenre vigyáz. 2 év óta most alszom a legnyugodtabban. És ez így van azóta is. Most már tudom, hogy Jézus nevében teljes hatalmam van a sátán fölött. Milyen csodálatos az Isten akit szolgálunk! Megérdemel minden tiszteletet és dicsőséget. Erőfeszítést tett azért, hogy kihozzon engem a pokolból. Nagyon hálás vagyok, hogy Istennek messzire elér a keze

Remélem ez biztató volt neked, hogy meghalld. Azért meséltem el, mert az ima működik. Ha imádkozol egy visszaeső bűnösért, ne add fel!

Senkinek sincs túl késő. Lehet, hogy úgy néz ki Isten semmit nem tesz, de mégis. Hatalmas harcosokat keres, akik hajlandók helytállni, és imádkozni az elveszett lelkekért.          


Forrás:
http://www.christian-faith.com/forjesus/delivered-from-witchcraft-and-tarot

Megjegyzések