A meditáció démoni támadást okozott

Saját meditációs tapasztalataim, ajtónyitás a démoni világba

Sziasztok! Nos, nekem rengeteg furcsa, rémisztő, magával ragadó élményem volt. Az egész akkor kezdődött, amikor a YouTube-on zenei videókat néztem, egy csomó hozzászólás azt mondta, hogy ezek a videók tele vannak okkult, luciferi, gonosz szimbólumokkal. Lefogadom, valószínűleg hallottál az illuminátusokról. Hiszem, hogy léteznek. Mindenesetre elkezdtem kutatni az okkult dolgok után amiket a videókban láttam, és apránként egyre többet olvastam a New Age-ről, okkultizmusról, sátánizmusról, keleti miszticizmusról, minden lehetséges vallásról és hiedelemről amit csak el tudsz képzelni. Innentől kezdődtek el az ijesztő dolgok. Teljesen elhatalmasodott rajtam a félelem, és nem tudtam megmagyarázni miért.

Lefeküdtem aludni, és álom paralízisbe estem, amikor gonosz jelenlét vagy szellemek jelentek meg, és kínoztak engem, a tudomány és az orvosi közösség ezt hallucinációnak hívja, azonban én nem vagyok erről meggyőződve. Ez esténként már állandósult, korábban nem volt jelen az életemben. Vonzódtam a sötét dolgokhoz, zenékhez, filmekhez, melyeknek démoni kapcsolata volt. Amikor néztem a filmeket vagy hallgattam a zenéket, az egész testemben szétáradt az izgalom, amitől remegtem, ami függővé tett. Aztán olvastam a meditációról, és elhatároztam, hogy kipróbálom, depressziós voltam, és csapongtak a gondolataim, úgy gondoltam ez segít kiüresíteni az elmémet, és talán majd megnyugvást, békét fogok érezni. Az első alkalommal elhatároztam, hogy egy almáról fogok meditálni, ami egy ártalmatlan tárgy. Korábban nem meditáltam vagy használtam mantrákat. 

Az első időszak nehéz volt, nálam kb. 50 perc kemény ismétlés és almára való koncentrálásba került az elmém kiüresítése. Aztán teljes ürességet, gondolattalanságot éreztem. Ebben az állapotban maradtam 5 percig, aztán energiát éreztem végigfutni a testemen, kontrollálhatatlanul elkezdtem remegni. Aztán extrém nyomást éreztem a homlokomon, elkezdtem villogó fényeket és egyéb furcsa dolgokat látni, míg valami furcsa érzésem nem lett. Aztán becsukott szemmel egy árnyat láttam mozogni, egyre közelebb jött, míg végül éreztem egy jelenlétet, nem voltam egyedül. Ez teljesen kiborított, és elhatároztam abbahagyom a meditációt. Még aznap este amikor lefeküdtem aludni, újra ugyanazt az energiát éreztem a testemben, de ez alkalommal sokkal erősebb volt, mintha 10 vagy több sötét élő árny elkezdett volna az ágyam körül repkedni valamit suttogva.



Valami sötétet és gonoszat éreztem, elkezdtem Istenhez imádkozni, és lassan eltűntek. Ezek után amikor aludni tértem a testem elkezdett vibrálni, egy megváltozott tudatállapotba kerültem, szellemi és gonosz dolgokat láttam. Például az álom paralízis alatt démonokat láttam, egy éjszaka alatt 15 álom paralízisem volt, másfél óránként, és mindig két ugyanolyan szellemi lény támadott engem. Minél inkább gyakorlod, annál könnyebb és könnyebb lesz a meditáció. Egy idő után már néhány perc alatt ki tudtam üresíteni az elmémet. Meditáció alatt valamilyen jelenlétet, és egyéb furcsa dolgokat éreztem, vízióim voltak, mintha kígyó mászna a testemben. 

Egy alkalommal amikor lefeküdtem és becsuktam a szemem, a nappalinkban találtam magam, ahol megjelent egy magas valami fekete köpenyben. Amikor közelebb mentem, hogy megnézzem mi az, megfordult és rám nézett, megbénultam a  félelemtől, soha életemben nem láttam ennél ijesztőbbet. Ez a valami megragadott és felemelt, mintha semmi volnék, úgy éreztem minden csontom összetört, és minden izmom megszakadt a testemben, de ez semmi volt ahhoz képest, amit a lelkemben éreztem, valamilyen  sötét, gonosz, fertőzött meg, és teljesen elnyelt engem. Reménytelennek és  magára hagyatottnak éreztem magam, az egyetlen dolog az volt, hogy Isten segítségét kértem. 10-szer kértem a segítségét, aztán ez a valami nagyon mély hangon megszólalt és ezt mondta a második alkalommal is meghallotta, a többi nyolc felesleges volt. 

Konzervatív keresztény családban nőttem fel, és talán ez volt az ami segített. Most nem vagyok keresztény, de erősen hiszem, hogy léteznek démonok, így lennie kell Istennek és Jézusnak, így kereszténnyé kell válnom. Emlékszem egy alkalommal, miután 2 órán keresztül hallgattam Rihanna Disturbia  albumát, elmentem aludni, majd az éjszaka közepén felébredtem, és észrevettem, hgy a testem mozog, pedig nem én mozgattam. Egy nagyon sötét gonosz jelenlétet éreztem magamban. Elkezdtem imádkozni, de nem tudtam Jézus vagy Isten nevét kimondani csak halandzsázni, újrapróbáltam nagyobb erőfeszítéssel, amikor egy ijesztő és hangos üvöltés jött ki a testemből. Aztán elhagyott a jelenlét. 

Az egyik este egy fényről meditáltam, miután elaludtam, felébredtem és a homlokomból fény áradt ki ami bevilágította az egész szobát, a kezem a homlokomra tettem, és a fény egy részét blokkoltam, úgy tudom a buddhizmus és a hinduizmus ezt valamiféle megvilágosodásnak hívja, de úgy hiszem a valóságban ez egy gonosz manifesztáció ami megpróbál becsapni. Amikor utánanéztem az alvás paralízisnek olvastam az emberek hozzászólásait, hogy képes vagy elkülöníteni a szellemi tested a fizikaitól. Amikor legközelebb alvás paralízisem volt kipróbáltam, és nagyon könnyűnek éreztem magam, észrevettem, hogy lassan elemelkedtem az ágyról, körbenéztem, és láttam a testemet az ágyon feküdni, hallottam valami hangos riasztó hangot, megijedtem és visszatértem a testembe.  

A következő alkalommal amikor kiléptem a testemből beléptem valamilyen szellemi birodalomba ahol szellemeket, energiákat, színes gömböket láttam, az asztrális utazásom ekkor nagyjából 2 órát tartott, aztán beléptem valamilyen fehér templomba ahol suttogásokat hallottam. Amikor megpróbáltam hallgatózni, hogy mit mondanak, hallottam valakiket hozzám közel jobb- és bal oldalon amint ezt mondták, fogjátok meg és egyétek meg. Tudtam, hogy rólam beszélnek így visszatértem a testembe, aztán valami megragadott és nagyon gyorsan felfelé repültem, elég keményen kellett koncentrálnom, hogy visszakerüljek a testembe, asztrális kivetítés közben telepatikus kapcsolatban vagy a testeddel. Miután megijedtem az újabb próbától, és mivel folyamatosan éreztem az elkülönülést, leállítottam magam.



Több alkalommal is meg tudtam tenni. Néha a fejemben olyan latin szavakat hallottam mint az imparatus, ami annyit jelent még nincs kész. Egyszer egy szellem jelent meg nekem szőke férfiként, először nem hallottam, de aztán elkezdett ráhangolódni az én hullámhosszomra olyan módon, mint amikor beállítod az FM rádiót sztereóra, aztán már tisztán hallottam, meglepődtem amikor megjelent, nem akartam egy olyan dologgal kommunikálni aminek esetleg rossz szándékai vannak. A New Age hívők szellemi vezetőknek hívják őket. Felismertem, hogy létezik valami sokkal több az életben mint a fizikai világ. De minél többet meditáltam és kutattam ezeket a dolgokat, megtapasztaltam furcsa és ijesztő dolgokat, annál inkább elszakadtam a való világtól, megszállottja lettem a természetfölöttinek és a szellemi dolgoknak. Sőt, egyre depressziósabb lettem, naponta ittam, nem tudtam elaludni, ha nem ittam, mert ijesztő dolgok történtek. Villanynál aludtam el, de nem sokat segített. Az egyetlen dolog ami rendszeresen segített az ijesztő tapasztalatoknál, hogy segítségül hívtam Jézus nevét.

Elhatároztam, hogy véget vetek ennek az egésznek. Teljesen abbahagytam a New Age, az okkult, a miszticizmus, a keleti dolgok olvasását. Abbahagytam a meditációt, azt gondolom ajtót nyitsz a gonosz lelkeknek amikor meditálsz, ez a véleményem a tapasztalataim alapján, tehát gondold végig mielőtt olyat teszel amit megbánnál. Ezek után minden élményem megszűnt, eltűnt a félelem is. Különböző neveken hívják ezeket, mint kundalini, megvilágosodás, csakrák, magasabb tudat, de úgy gondolom a forrása ennek az erőnek és megnyilvánulásnak nagy hatalommal bíró démoni lelkektől származik. Visszatekintve úgy tűnt, mintha varázslat alatt álltam volna, amit képes voltam megtörni, azonban nem tudom mi történt volna, ha jobban belemerülök. Erősen javaslom az embereknek, hogy ne meditáljanak, mert igazán bajba kerülhetnek. Mielőtt ez az egész megtörtént, nem hittem ezekben a dolgokban. 


Forrás:
http://www.experienceproject.com/stories/Had-A-Supernatural-Experience/3368425

Megjegyzések