Egy volt transz médiumról akit átvertek szellemi vezetői

Spiritiszta voltam, most keresztény vagyok (Mark Bassett írása)

"Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsek másoknak akik már megtapasztalták az okkultista/spiritiszta hiedelmek csapásait. Bemutatom az emberek számára milyen veszélyekkel járnak a csalárd bálványok/szellemek. Ez az egész figyelemelterelés Jézusról, az egyetlen Istenről, a Szentháromság Istenről. 
Az okkult gyakorlatok mögötti erők szeretnének elhitetni, hogy ezek jó és egészséges dolgok, de valójában "báránybőrbe bújt farkasok."

Íme rövid történetem...





Gyerek voltam, amikor elkezdtem érzékelni a szellemi aktivitást az otthonunkban, és felnőve természetesen tudni szerettem volna mi volt ez. A kíváncsiságom elvezetett engem egy szellemvadászhoz, és végül egy spiritiszta templomhoz Londonban. 2005-2012 között rendszeresen eljártam médiumi fejlesztő körökbe, 2012-2013 között jelentős időt töltöttem el szellemi médiumi körben. Ebben a körben ösztönzött az amit tanultunk a szellemi vezetőkről, és szeretteink szelleméről, ahogyan vezetnek minket, üzeneteket hoznak létre, az un. szellemi igazságokat. A szándék jó volt, de ironikus módon félrevezető. A gyakorlat csúcspontján a szellemi vezetők akikben régóta megbíztam, bátorítottak az új szellemekkel való kapcsolatfelvételre, azt hitetvén, hogy Jézus, akit mi úgy hívtunk a nagy szellem (vagy Isten). Bizonytalanul, de úgy hittem lehetséges, hogy Jézus és a nagy szellem mindenhol jelen lehet, belementem ebbe.

Nem sokkal ezután a csalók és szellemi vezetők elkülönítettek a családomtól és a barátaimtól 5 napra, aztán végigcsináltattak velem egy sor fárasztó és kegyetlen tesztet amiről azt állították ezzel bizonyíthatom be, hogy méltó vagyok együtt dolgozni a nagy szellemmel, ideértve a több órás teszteket, az éhezést és a fizikai megterhelést.

Ötödikén vasárnap a feleségem Aimee visszatért egy utazásról, és hazaérve úgy talált rám, hogy lesoványodtam, és átszellemült arccal egy másik hangon (mint megszállottság esetén, amikor a gonosz lélek beszél az emberből - a ford.) beszéltem. Bevonták őt néhány pszichológiai tesztbe. Az este végén a szellem azt mondta meg fog ölni engem, amennyiben nem válaszolunk helyesen a tesztre, így Aimee bement a fürdőszobába és hosszú évek óta először Jézushoz imádkozott.

Azt kérdezte a férjem megőrült-e, és azt a választ kapta "nem", aztán megkérdezte mit tegyen. A következő szavakat hallotta: "vidd el onnan." Aimee végül felkeltette az érdeklődésemet, majd félelemmel mentem aludni, hogy másnap talán nem ébredek fel.

Hétfőn Aimee elment dolgozni, én pedig az egész napot barátokkal töltöttem. Mielőtt ágyba kerültem nem volt semmi aktivitás, de amikor kora reggel felkeltem, sikerült megnyerniük a bizalmamat, hogy elvégezzek néhány "utolsó tesztet."

Amikor az aktivitás a csúcson volt, akkor négykézláb álltam, és a gonosz lélek azt állította Jézusként és nagy szellemként, ellene mond Isten szavának: a Biblia tanításának. Azt állította soha nem fognak nekem megbocsátani, és Jézus meg fog büntetni.   

Aimee kifejtette, hogy ez nem igaz, és amikor rájöttem, hogy nem az volt akinek mondta magát, sem a szellemi vezetők, és szeretteink. Ők valójában egy vagy több gonosz lélek/démon változó megjelenéssel, és megetetve minket hazugságokkal, hogy megvédjenek minket attól, hogy megmentsen a valódi Jézus és Isten. Ebben a pillanatban Aimee azt hallotta Jézustól "A nevemben." Megragadta az arcomat, és azt mondta Jézus Krisztus nevében kiűzlek!

A következő nap (a démonnal való) kommunikáció nélkül, és Istentől jövő megkönnyebbüléssel telt el, amikor dicsőítő zenét hallgattunk, mindketten úgy éreztük keresztények lettünk.

Egy hosszú séta során mindketten beszélgettünk arról a vágyunkról, hogy megmentsenek minket. Miután hazatértünk kértem Jézust, hogy bocsássa meg bűneimet, és megfogadtam, hogy követem az Urat. Aznap este megdorgáltam a médiumi és minden egyéb kapcsolódó tevékenységet. Később azon a héten interneten és telefonon felkerestem néhány embert, akik a helyi templomhoz küldtek. A lelkész és a felesége eljött hozzánk, hogy imádkozzon velünk és értünk. Ez tényleg segített eloszlatni a negatív entitásokat.



Isten megmutatta a három fő pont használatát. Bűnben éltünk, és szükségünk volt arra, hogy megmentsenek. Felhasználhatom ezeket az eseményeket, hogy segítsek másoknak megváltozni, és megerősíteni őket keresztény hitükben. És a harmadik, határtalan szeretete és hatalmának kisugárzása. Ő megváltoztatott egy spiritiszta médiumot, és visszahozott egy nőt, aki a keresztény neveltetése ellenére elutasította hitét. És tette ezt felhasználva az ördögöt saját maga ellen, hogy megmentsen minket. Csodálatos!

Megkönnyebbültem, és sokkal boldogabb vagyok. Elérheted ezt a szeretetet és boldogságot Isten dicsőségén és kegyelmén keresztül, és egy csodálatos keresztény közösségen keresztül mint a miénk.    

Forrás:
https://yourspiritualquest.wordpress.com/2013/10/11/spirits-tormented-medium-mark-bassett/

Megjegyzések