Egy volt sátánista a Ouija tábláról

Úgy tűnik az utóbbi időben egy csomó filmet készítettek a Ouija táblával kapcsolatban, vagy legalábbis volt benne Ouija tábla, plusz még ott vannak a táblával kapcsolatos írások. De csak kevés alkalommal akarta valaki kifejteni, hogy miután valaki játszott a Ouija táblával, utána gyilkosságot, erőszakot követett el, bántalmazott egy babát aki ebbe belehalt, vagy megőrült azt állítva, hogy arcokat, szellemeket, lelkeket, halottakat lát. Szomorú mennyien mondják, hogy miután játszottak a Ouija táblával, az életük pokollá vált. Az embereknek gyakran fel kell keresni szakembereket a félelem és a szellemek támadásai miatt, csak mert játszottak a Ouija táblával. Annyian mondták már, hogy szavakkal leírhatatlan mennyire gonosz a Ouija tábla. 



Több alkalommal volt kapcsolatom a Ouija táblával, de most leírok egyet ezek közül. Néhány évvel korábban amikor sátánista és médium voltam, játszottam a táblával. Egyik este egy elhagyatott motelben néhány boszorkánnyal játszottam a Ouija táblával, és kommunikáltam a szellemekkel. Megkérdezték belém jöhetnének-e, és én beleegyeztem, egy fekete kéz jött ki a táblából, majd egy kar, egy test, majd belém jött. Egymás után 15 szellem jött belém. Az egyik barátom bepisilt a nadrágjába, egy másik elájult, három másik pedig futásnak eredt. Másnap embert öltem és bezártak az elmeosztályra. 

Elszomorít, hogy hány ember van akit személyesen is ismertem, megölte magát, vagy pedig megőrült a tábla használatától. Nézd, először a szellemekkel való kommunikáció viccesnek és ártalmatlannak tűnik, de aztán rászabadul a pokol az életedre. Tönkremegy a hűtőd, az autódnak elektronikai vagy mechanikai problémája lesz, most már aludni sem tudsz, mert éjszaka gyerek nevetést hallasz amikor gyereked sincs, árnyakat látsz mozogni, az ajtók maguktól kinyílnak vagy becsukódnak, hallod az ajtókat becsapódni, vagy üveget összetörni, de amikor rbenézel semmi nem tört el. Hangokat hallasz, vagy valaki sikít, de egyedül vagy otthon. Mindez csak azért, mert kinyitottad a szellemek felé az ajtót közvetlen kapcsolatot teremtve velük, mert a békét kerested a Ouija táblán keresztül, vagy amikor játszottál vele. 

Személyesen ismerek családokat akik kapcsolatba léptek velem, és azt mondták a gyerekük megőrült miután játszott a táblával, vagy miután játszottak a táblával az életük tele lett problémával. Vagy miután Tim tiszteletes játszott a táblával, elkezdte gyötörni a félelem. Vagy miután Tim tiszteletessel játszottunk a táblával, a gyerekem elkezdett beszélgetni egy képzeletbeli baráttal aki megharapta. 

Nézd, szeretném megosztani a Ouija táblával kapcsolatos történetem mindenkivel, mert még én is megőrültem a tábla miatt. Nem számít mennyire találod mókásnak a Ouija tábla használatát, tedd fel magadnak a kérdést; megéri kockáztatni, hogy megőrülj vagy valami mást, én közel voltam az őrülethez. Sokkoló hány embernek voltak paranormális tapasztalatai a Ouija tábla miatt, és most válnak, el kell adniuk a házukat, érzelmi, mentális vagy lelki problémáik vannak, vagy a gyerekeiket szakértőhöz kell vinniük. 

A Ouija táblák egyszerűen gonoszak.    

Forrás:
http://exposingthedarkness.com/ouija-board/

Megjegyzések