Titokban reikit kaptam

Az alábbi bejegyzésben egy olyan ember beszámolója olvasható, aki mozgásszervi panaszok miatt felkeresett egy csontkovácsot , azonban a klasszikus kezelés mellett titokban reikit is kapott. Pedig ezt nem kérte...

Zoey levele a Lighthouse blognak

"Azért írok, hogy tájékoztassam Önt aggasztó tapasztalataimról. Miután évekig kiropraktika (a csontkovácsnál magasabb szakmai képzettséget igénylő kezelés - a ford.)  kezelésben részesültem, úgy döntöttem felkeresek egy csontkovácsot, mivel sokkal gyengédebbnek tűnt a test számára. Azonban a kezelés végén valami furcsa dolog történt. A csontkovács legalább 7 percig tartotta a fejem. Eddig a pontig azt gondoltam ez a kezelés része. De aztán elkezdtem aggódni. Nem jöttem rá mit csinált, mert nem masszírozta a nyakam, és nem tűnt úgy mintha nyomáspontokat alkalmazott volna. Aztán hallottam, hogy vesz néhány mélyebb lélegzetet.

Keresztény vagyok, aki kutatja a New Age filozófiát és az okkult praktikákat, melyek beszivárogtak a teológiába és az egyházba. Ismerem a meditáció, a jóga, a lelki átalakulás, a szemlélődő ima (valószínűleg itt a szerző a meditatív imára célzott, nem az Avilai Teréz-féle szemlélődő imára - a ford.), stb. De ez feldobott engem. Szóvá tettem ezt, de elrejtettem a meglepetésemet és zavarodottságomat. Egyszerűen nem tudtam mi folyik itt. Aztán imádkoztam Istenhez védelemért, hogy ha valami furcsa dolog történne. Nem sokkal ezután abbahagyta.

A kezelésem befejeződött. Amikor felkeltem, akkor extrém módon frissnek éreztem magam, mintha meggyógyultam és lebegtem volna. Megkérdeztem tőle mit csinált, de köntörfalazott. Aztán mondtam neki, hogy tanultam a New Age-ről, és nem szeretném ha köze lenne hozzá vagy a gyógyító praktikáihoz. Azt motyogta, hogy nem érdekli a New Age, azonban képes meggyógyítani az álmatlanságomat hagyományos relaxációs technikákkal, hogy egyensúlyba hozza az energia központjaimat.

Amikor kisétáltam az irodából, akkor észrevettem egy kis képet a recepció falán. Egy jóga pozícióban lévő emberi rajz volt, rajta a hét csakrával. Azt mondtam neki nem fogok visszajönni. Tudtam, hogy valamiféle szellemi gyógyítást végzett rajtam, de nem jöttem rá míg a busszal haza nem értem, ez a reiki lehetett.

Nyilvánvaló, hogy ez a csontkovács minden betegén ezt az okkult gyógyító gyakorlatot végzi el anélkül, hogy megkérdezné őket vagy elmondaná nekik. És tudom, hogy sokan az orvoslásban (modern vagy hagyományos) titokban ugyanezt csinálják. Dühös voltam. Azonban sokkal bölcsebb és felkészültebb lettem, hogy a jövőben ez újra nem forduljon elő.

Ez az ami aggaszt. 31 éve keresztény vagyok, de csak az elmúlt öt évben tanultam a New Age fogalmakról, és hogy milyenek a keresztények, sok esetben akaratlanul elcsábította őket. Azok a keresztények akiknek nem voltak tapasztalataik (vagy nem értették) a New Age-el (mint nemrégiben nekem) sokkal kiszolgáltatottabbak, hiszen számukra ismeretlen ez a terület, nem ismerik fel miről van szó. Volt már ilyen tapasztalatom korábban, hogy megtanuljam a nyugati világot telítő New Age veszélyeit, biztosan visszatérnék ehhez a csontkovácshoz azt gondolván biztosan segít.

Nem gondolom, hogy a csontkovácsolás a probléma, sokkal inkább a gyakorlói, különösen az olyanok mint akivel én is találkoztam, aki új "módszert" akart hozzáadni a tudományhoz, nagy valószínűséggel, hogy "hatékonyabb" gyógyulást eredményezzen.

Később visszanéztem, és olvastam a honlapján, hogy a reikit bevezetik a kórházakban a páciensek számára. Mindazonáltal ez teljesen meglepett.

Hálát adok Istennek a megkülönböztetésért. Figyelmeztetésként írom ezt a levelet a csontkovácsról a szellemi gyógyító technikák eredetéről és veszélyeiről. Talán Isten felhasználja tapasztalataimat, hogy tanúságtételként.

Zoey Sydney-ből  

Forrás: 
http://www.lighthousetrailsresearch.com/blog/?p=17138

Megjegyzések