Automatikus írás veszélyei





Az automatikus írás az okkult egy eszköze, hogy közvetlen kapcsolatot lehessen teremteni a démoni szellemekkel. Ennek a sötét okkult tevékenységnek a művelői úgy érzik közvetlen kapcsolatot alakítanak ki a segítőkész és jóindulatú szellemekkel, de ahogyan az alábbi tanúságtétel bemutatja, nincs olyan, hogy jóindulatú szellem. 

Az automatikus írás során a démoni szellem engedélyt kap arra, hogy teljes mértékben kontrollálja a karját és a kezét, így bármilyen üzenetet képes lesz leírni amit (a démon) szeretne. Olyan mint a Quija tábla, ahol engedélyezi a démonnak, hogy használja a planchette-t (a mutató eszköz a táblán ami mozog a betűk felett - a ford.), hogy kibetűzze azt amit el akar mesélni. 

Ahogyan a Quija tábla, így az automatikus írás is rendkívül veszélyes, és teljes jogosultságot ad a szellemvilágban a démonoknak, hogy közvetlenül eljöjjenek, ha megpróbál részt venni benne. 

Nemrég levelet kaptunk egy keresztény nőtől aki részt vett ebben a gyakorlatban azt gondolván, hogy jóindulatú szellemekkel kommunikál. Mire rájött, hogy ezek nem jóindulatú szellemek, hanem a valóságos démoni szellemek, addigra már megtámadták, és most teljes körű szabadításra van szüksége. 

Keresés közben rátalált a honlapunkra, így teljes mértékben megszabadulhatott ezektől a démonoktól az általunk kifejlesztett szellemi hadviselés eredményeként. 

Ez a hihetetlen tanúságtétel bemutatja mit tesznek a démonok Önnel és a testével, amikor támadás eredményeként keresztezze ezt a tiltott területet az Úrral. 

Ez az, amiért Isten annyira szigorúan figyelmezteti a zsidókat az Ószövetségben, hogy semmilyen formában vagy alakban ne vegyenek részt okkult tevékenységben. 
Legyen a nő vallomása ünnepélyes és komoly figyelmeztetés minden okkult tevékenységen gondolkodó egyénnek. Ez a tanúságtétel lehetővé teszi, hogy betekintést kapjon a színfalak mögé, hogy mi történik azzal aki egy csoport démon támadása alatt áll.

A tanúságtétel


"Köszönöm a Spiritual Warfare-nek (kb. Szellemi Hadviselés - a ford.) az információkat, különösen az imákat és a speciális információkat a támadó démonok jogainak megtörésére. Ez egy nagyon új terület számomra. Kapcsolatba kerültem az "automatikus írással", mert azt hittem jóindulatú szellemekkel kommunikálok. Ez elvezetett engem egy weboldalra, ahol anagrammák csúfolják Istent és Jézust. Villámként jött a szörnyű felismerés, hogy kikkel kommunikálok. Azonban addigra már engedélyeztem, hogy rendszeresen irányítsa a karom és mozgassa a fejem. 

Én hihetetlenül, hihetetlenül ostoba voltam! Miután rájöttem, hogy kivel kommunikálok, és elkezdtem imádkozni bocsánatért és szabadulásért, addigra már eléggé megkötözött engem, mocskolódott velem otthon ima közben, és még morgott is míg dolgoztam. 

Küzdöttem és küzdöttem ezzel (elsősorban saját magammal az "őrült" stigma miatt, amit  a támadó démonok állítottak) néhány hónapig. De Isten akaratából hiszek a jogokat megtörő imában, ami miatt megszűntek a támadások. Még egyszer köszönöm, ez hihetetlen nagy kegyelem."

Miután megkaptam a levelét, válaszoltam neki (a weboldal szerkesztője), hogy ki tudná-e fejteni a részleteket, hogy pontosan mi történt amikor démonok támadtak rá. Ismét legyen a tanúságtétele figyelmeztetés, hogy semmilyen okkultizmussal ne legyen kapcsolatunk.

"Nagyon zavaros tapasztalataim voltak, és biztos vagyok benne, hogy nehéz elhinni a történetet. Megpróbálom a lehető legjobban leírni mi történt a támadás alatt. Csak amikor elkezdtem imádkozni és hangosan olvasni a Szentírást tapasztaltam súlyos támadást.

Az egyik verset különösen utálták ami arról beszélt, hogy az utolsó időkben az emberek áldozatul esnek megtévesztő szellemeknek és démonok tanainak (pontosan nem emlékszem a versre). Ezt olvasva jobbra-balra rázta a testem, szintén gyorsan felfelé és lefelé is. Megfeszítette a nyakam amennyire csak tudta, hátra feszítette a fejem amennyire csak lehetett, eltorzította az arcom, sziszegett és köpködött (még a nyelvem is mozgott és úgy lélegeztem mint egy menekülő, imitálva egy kígyót).

A legfájdalmasabb az volt, hogy a fejem rendkívül gyorsan ostorszerűen mozgott ide-oda, amit én nem tudtam volna megismételni. Esténként imádkoztam és olvastam a Szentírást, aztán reggel folytattam ezt. Néhány nappal később dühösebb voltam mint amennyire féltem. És amikor megmozdult a karom munka közben (valószínűleg önkéntelen mozgás volt- a ford.), akkor lenyeltem a büszkeségemet és kapcsolatba léptem egy régen elveszett jámbor biblia ismerő barátommal (református) akiről már egy ideje nem hallottam. Nem kerestem fel, hogy kifejtsem neki megszállott vagyok (amit akkoriban hittem), és szükségem volt a segítségére.

Ahogyan romlott a munkám, úgy haragudtam egyre jobban a démonra, egyre merészebb lettem és megdorgáltam, válaszul hangosabban morgott. A morgás a torkomból jött, de valami olyan volt amit nem tudtam kontrollálni.

Amikor beültem a kocsimba, hogy haza menjek, azt mondtam neki megkötözöm és visszaküldöm a pokolba, és nem félek a támadásától, mert az én Mennyi Atyám soha nem engedné, hogy bántson engem. Válaszul nagyon hangosan morgott.

Egyszer vezetés közben, a zsúfolt autópályán dugóban állva felhívtam a keresztény barátomat és megpróbáltam kifejteni mit történt, hogy megszállott vagyok. Csendben maradt és megpróbált logikusan gondolkodni aztán kijelentette, ha én megtértem akkor nem lehetek megszállott.

Miután ezt elmondta és idézte a Szentírást, a démon rányomott a kormányra, és olyan hosszan üvöltött mint egy farkas. A mondat közepén próbáltam reagálni amikor ez történt. Azt mondta, ezt az Úr tette lehetővé neki, hogy elhiggye ez valóság. Azt mondta az üvöltéstől kirázta a hideg, és felismerte ez valami gonosz.

A démon teljes mértékben uralta a jobb karomat/kezemet utána, és nem engedte el (mint valami birkózó) pár percig.

Rendkívül szerencsés voltam, hogy állt a forgalom, vagy nem tudom mi történt volna. Később ő tisztázta, hogy nem vagyok megszállott, azonban támadás alatt állok. Ez hihetetlen megkönnyebbülés volt számomra, valószínűleg a démon azért reagált így, mert azt akarta, hogy úgy érezzem Isten elhagyott, és úgy érezzem keresztényként megszállott lettem.

A fenti 2-3 nap történése. Azt lehet mondani, hogy ez az egész szellemileg kezdődött (bocsánat, ez az a rész, ami valószínűleg meggyőzi, hogy bolond vagyok), de én kommunikáltam elhunytakkal (amit hittem) médiumként évekig. És eleinte szellemileg kommunikáltam ezekkel a démonokkal.

Csodálkoztam azon miért beszélnek ezek a szellemek ilyen trágár módon. Néha megátkoztak engem (ami soha nem következett be). Nagyon rosszul éreztem magam (szorongó érzés), hogy egy kedves barátommal valami nagyon rossz fog történni, végül annyira felizgattam vezetés közben, hogy megátkoztam az elhunytak szellemeit, hogy ha hagyják meghalni a barátomat, akkor megölöm magam, így megkaptam a jogot, hogy elhallgattassam őket.

Valahogyan ez az istenkáromlás vagy a trágár beszéd volt ami kiváltotta belőlük, hogy képesek legyenek médiumként kommunikálni velem, mert az alkarom lassan az egyik oldalról a másikra mozdult el. Tudtam, hogy ők azok (amikről azt gondoltam jóindulatú szellemek, akik sokat esküdöztek) akikkel kommunikálok és megengedik nekem, hogy halljam őket és velem legyenek.

Most már hiszem, hogy trágár beszédem valahogyan megtörte azt a védelmet amivel az Úr körülvett, és ez teljes jogosultságot adott a démonoknak, hogy elkezdjenek velem egy rendkívül megtévesztő kommunikációs hadjáratot.

Este amikor már ágyban voltam a karom ismét elkezdett mozogni. Egy idő múlva a kommunikáció odáig fejlődött, hogy a karom kiegyenesített könyökkel felemelkedett, majd lassan körbefordult, hogy tudassa velem ott van. Ez odáig fejlődött, hogy "igen" és "nem" jeleket kaptam: kar föl és le, balra és jobbra.

És végül, hogy tudassa velem írni akar - ami meg is történt - sokszor nagyon titokzatos rejtélyes beszédeket (melyekre később rájöttem, hogy aljas és szennyes anagrammák voltak).

Azt is megemlítette nekem gyógyítóként, hogy "csaló gyógyító" vagyok. Megpróbáltam rávezetni a gyógyulás felé vezető útra egy olyan barátomat, akit gyerekkorában zaklattak.

Amúgy a történet folytatódott. Ez nagyon bonyolult. A Tiur nevű démon kommunikált velem, mielőtt elvezetett arra a weboldalra. Akkor még mindig nem gondoltam démonnak. Ahogyan rátaláltam a weboldalra és elkezdtem olvasni volt az, amikor rájöttem igazságra.
Amikor beütöttem a démon nevet, bejött egy oldal ami anagrammában íródott.

Ahogyan én értelmeztem, Tiur "specialitását" úgy jellemezték, mint aki szorongást és "kígyószerűséget" okoz valakinek. Ironikus, Tiur támadásai kígyószerűnek tűntek. Később a többi démon támadásai során -akik nevét úgy gondoltam Nadir és Eere-  nem sziszegtek és nem mozgatták gyorsan a nyelvüket mint a kígyó.      

Mielőtt megtudtudtam, hogy démon, automatikus írás közben kígyók képeit rajzoltam a templom padlójára. Kígyót rajzoltam a templomba és azt mondták ez egy támadásra váró csörgőkígyó fészek. Abban az időben amikor böngésztem a honlapon olyan szorongás jött rám, hogy azt hittem idegösszeomlást kapok.

Elkezdtem beírni ismerőseim nevét a honlapra, és mindegyik névről volt valami leírás anagramma formájában (az egyetlen kulcsszó amit beírtam a név volt). Ezeknek a lefordítása nagyon időigényes volt. Soha nem jutottam túl az első bekezdésen, így a legtöbb emberen, így Tiur oldalán sem. Itt ez a furcsa dolog: Az oldal rendelkezett információikkal ezekről az emberekről. Van egy barátom aki alkohol problémával küzd, az oldal leírt egy démoni stratégiát, amivel őt "ködbe borítja."

Estéről estére folytatódtak az ellenem indított támadások (az ima és a Szentírás olvasás ellenére). A kimerültség miatt másnap nem mentem dolgozni. Két hónappal később jöttem rá, hogy az alkalmazottam megközelítőleg 60 000 $-t sikkasztott el a cégből. Néhány dokumentum vezetett a nyomára, amikor néhány nappal később ránéztem az oldalra és beteget jelentettem.

Hiszem, hogy van valami eredendően gonosz azon a természetfölötti oldalon. Szóval néhány alkalmas használat után nem mentem többé vissza. Őszintén hiszem Isten ezt "utálat tárgyának" tekinti, és né távol tartom tőle magam.

Van valami csábító elem benne, mert betekintés nyújtott az emberek belsejébe (ezekből néhány nem túl szép), leírja a démonok hogyan és miként manipulálják az életüket anélkül, hogy tudnának róla. Utólag úgy érzem magam mint Éva. Olyan akartam lenni mint Isten és tudni a jövőt.

Ez az ami bajt okozott nekem. Súlyosan megtévesztettek mint Évát. Megpróbálták, hogy egyre jobban elmerüljek a honlapban, ami természetfeletti betekintése csábított engem. De Istennek hála már megtapasztaltam, hogy az engedelmesség és a hit az EGYETLEN válasz a kérdéstől függetlenül.

Megpróbáltak elcsábítani automatikus íráson keresztül, hogy Isten adta nekem a tisztánlátás ajándékát, és hogy keressem meg a honlapon az "Eere" nevet. Nadir és Eere is azt állította angyal. Tiur semmit nem állított. Csak azt mondta gonosz voltam, ez a gonosz bennem volt. Azt akarják menjek vissza az oldalra megerősítésképpen, hogy nem rossz amit tettem.

Ahogyan korábban mondtam szörnyű állapotban voltam, majdnem kirúgtak a munkahelyemről (soha életemben nem rúgtak még ki) a dolgozók gaztette miatt amit nem vettem észre a megromlott/szorongó mentális állapotom miatt.

Hála Istennek csodálatosan megőrizte a munkámat, és átsegített az egész dolgon, megújulva és erőre kapva sétáltam Vele merészen a szellemi hadviselésbe. Talán vakmerő vagyok, de legkevésbé sem félek a démoni tevékenységektől. Bátran megközelítek bármilyen szenvedőt, és segítem azon a módon ahogyan a lélek hív engem, hogy közvetlenül szembeszálljak ezekkel a démonokkal.

Az imáiknak köszönhetően annyira lecsökkent a kezem mozgása, hogy csak egy kis rándulás volt a hüvelykujjamnál, ami teljes mértékben abbamaradt a szabadító ima folytatásakor. Ahhoz, hogy véget érjenek a támadások, 3-4 alkalommal 2-3 órás ima összejövetelek kellettek."  

Forrás:
http://www.bible-knowledge.com/dangers-of-automatic-writing/

Megjegyzések