Tánc az ördöggel- Abigél tanúságtétele


Több különböző megmagyarázhatatlan tapasztalatom volt, és komolyan kezdtem azt hinni, hogy talán Istentől kaptam egy ajándékot, és talán használhatnám ezt a speciális ajándékot, hogy segítsek az embereknek kapcsolatba lépni elhunyt rokonaikkal, és talán segíthetnék a halottaknak békében nyugodni. 

Emlékszem volt egy médiumi kiállítás a színházunkban, és elhatároztam végigmegyünk rajta, az épület nem volt zsúfolt amikor megérkeztem. Volt ott egy ember aki képeket festett emberek szellemi vezetőiről, nyilván képes volt látni a szellemi vezetődet, és eladta a képet úgy ahogyan látta, és elmesélte ki a vezetőd. 

Mellette ült egy nő aki médium volt, nyugtalanul és idegesen odamentem az asztalához, hogy megkérdezzem tőle rendelkezi-e médiumi ajándékokkal. 

Mivel nem volt elfoglalva megkért, hogy üljek le, aztán azt mondta koncentráljak rá és meséljem el, ha valami eszembe jut. Hirtelen egy név jutott az eszembe és ismétlődött újra és újra. Ezek nem az én gondolataim voltak, inkább mintha egy személy suttogott volna a fejemben, és azt kell mondjam egy férfi hang volt. Folyamatosan ismételte ugyanazt a nevet Ted, Ted, Ted, bombáztak a saját gondolataim. Aztán a nő azt mondta: "van már valami?" Azt mondtam kaptam egy nevet, és kiböktem, hogy Ted. 

Ekkor a nő hátradőlt a székében és nagy levegőt vett, és azt mondta cigiznie kell, és elkezdett remegni. Csodálkoztam azon miért volt a reakciója ilyen drámai. Meggyújtotta a cigarettáját és belekezdett a történetébe. Kezdte azzal, hogy elmesélte nekem, hogy korábban még senki sem találta ki a nevet, megnyugvást és vigaszt érzett a ténytől, hogy én ezt megtettem. Aztán folytatásként elmesélte nekem, hogy terhes volt és a terhesség alatt meghalt a baba. Terhessége alatt a szobája tele volt Teddy macikkal, így elhatározta a gyerek neve Edward vagy Ted lesz. Azzal folytatta, hogy gyakran érezte ezt a jelenlétet, és bár más médiumok is kitalálták, hogy fia volt, a nevét korábban nem találták ki ami megnyugtatta. Adott nekem egy gyűrűt, hogy tartsam meg, és mondtam neki még más dolgokat is, amelyek bár pontosak voltak, sokra ráhibáztam. Nem emlékszem a nevére, de abban az időben adott egy kártyát, és meghívott csatlakozzam a csapatához, hogy fejlődjek, amiről azt mondta egy nagyon erős ajándék. Bemutatott a médiumnak Doris Stokes-nek, és azt mondta igazán megtanulhatnám hogyan kell kifejleszteni ezt a csodálatos ajándékot. 

Megnéztük a többi kiállítót is, és volt egy rész ahol különböző médiumok bemutatót tartottak és válaszoltak a kérdésekre. 
Később a nap folyamán a nő akivel találkoztam és bemutatót tartott, azt mondta jobban megerősítettem a hitében. 

Gyakran gondoltam erre a tapasztalatra, és csodálkoztam azon, hogy még a saját hitében sem biztos. Sok időt töltött el azzal, hogy beszélgetett emberekkel, és igyekezett meggyőzni őket arról, hogy a szeretteik a túlvilágon boldogok, és ajándékokkal halmozták el őt, és mégis abba az egy szóba kapaszkodik bele reménykedve amit neki mondtam. 

Az a helyzet, hogy abban az időben úgy hittem, hogy az ajándékok csak Istentől vannak. Hogyan is ismerhettem volna azokat a dolgokat melyek más emberek életében történtek? Isteni segítségnek kellett lennie. Hittem benne ez egy módja annak, hogy Isten megnyugtatja az embereket akiknek a szeretteik a mennyben vannak. Vártam őket és a túlvilági élet reményét adtam nekik. Az egyetlen probléma az volt, én nem voltam keresztény, és soha nem  olvastam Isten szavát a Bibliát, hogy megtudjam mit gondol az egész ügyről. Sokkal könnyebb volt megbízni az ösztöneimben. Bárcsak tudtam volna amit most tudok, amit Isten szava mond az egészről, nem kezdtem volna bele ezekbe a praktikákba. 

Az élményeim tinédzser koromban kezdődtek. Emlékszem mentem a barátom (most már a férjem) anyjának a házába, és elkezdtünk szórakozni egy Ouija táblával. 
Mindig különböző szellemek jöttek utánozva meghalt hozzátartozókat és mindenféle információkkal rendelkeztek róluk amit igazán nem ismerhettek volna, hacsak nem azok az emberek akik állították. Paul-nak a férjemnek volt egy bátyja aki sajnos halva született. Amikor "kapcsolatba" léptünk vele, akkor viccelődött és ilyeneket mondott: "Elvesztetted a kulcsaidat? Ha ha. Én rejtettem el." Ott volt Richard egy vendég, aki a tél folyamán a vendégházban tartózkodott. A bátyja átjött (a túlvilágról), Richard még nem játszott, de nézte a játékot. Megadta nekünk a nevét (a szellem) és azt mondta üzenete van Richardnak. Nem tudtuk, hogy meghalt egy bátyja aki helyesen adta meg a nevét. Emlékszem arra is, hogy gondolkodtam valamiről, és a kérdést amiről gondolkodtam elkezdte megválaszolni. Azon tűnődtem, hogy vajon én öntudatlanul nyomtam-e a kezem az üveghez (ami a táblán mozog), így elvettem a kezem és folytatta a kérdésemmel amit megválaszolt, így biztosan nem én voltam. 

Aztán valami igazán ijesztő történt. A szellem aki Paul bátyjaként mutatkozott be belépett a testembe, aztán furcsa érzésem volt amit egyetlen módon tudok leírni, ez a megszállottság. Olyan volt mintha valami megpróbált volna belépni a testembe, még mindig emlékszem milyen erős volt ez az érzés. És ez az energia megpróbált rávenni engem a beszédre. Ellenálltam, olyan volt mintha harcoltam volna a testemért, olyan volt mintha kiköptem volna a szavakat melyek nem voltak az enyémek. Órák teltek el azzal, hogy ellenálljak a gonosz szellemnek aki megpróbálta birtokba venni a testemet, végül is feladtam, amikor megpróbált belépni. Azt kell mondjam a végére kimerültem és megijedtem. Soha többé nem játszottam a Ouija táblával. De még mindig nem ismertem Isten szavát a szellemekkel kapcsolatban akik azt állítják meghalt hozzátartozók. 

Amikor 16 éves voltam, néhány nagyon közeli rokonom meghalt. A nagymamám aki nagyon közel állt hozzám novemberben halt meg. A temetés napján apám megjegyezte neki nem tetszik a fekete ruha amit viseltem, és azt akarta vegyek fel valami mást. 16 évesen tetszett a ruhám, így úgy döntöttem figyelmen kívül hagyom apám kívánságát, és azt a ruhát fogom viselni. Két héttel és egy nappal később apám úgy döntött eldobja az életét, nagyon szomorú volt a nagymamám halála miatt. Teljesen kiborultam. 3 héttel korábban 4 ember lakott a házban. Jómagam, a nagypapa, a nagymama, az apám, és mostanra csak ketten maradtunk. 
Elkezdtem hangokat hallani amikor lefeküdtem. Úgy hangzott mintha a nagymamám és az apám veszekedne, ami rendszerese esemény volt. Aztán eljött apám temetésének napja, és a ruha amit én szerettem és ő utált eltűnt a szekrényből. Különösen furcsának tűnt, és azóta sem találtam meg. Más dolgaim is kezdtek eltűnni és hiányozni apám halála után, azt hittem ő volt az és kértem adja vissza azokat, és néha visszaadta. Úgy hittem ilyen módon mutatja meg nekem még mindig itt van. 

Az idő múlásával megnősültem és családom lett, azonban még mindig érdeklődtem a médiumi dolgok iránt. Néha kikölcsönöztem könyveket a könyvtárból, különösen egy könyvet az elmúlt életekről. Akkoriban a reinkarnáció érdekelt. Emlékszem a könyvben tippeket kaptam arról hogyan emlékezhetünk az elmúlt életeinkre, és volt egy dolog amit meg kellett tennem, le kellett ülni egy sötét szobában gyertya mellett, bámulni mereven a tükörképem, majd az arcom elkezdett megváltozni. Nem tudom ami történt azért volt-e, mert amikor elkezdődött a szemem céltalanul elrévedt a tompa fénybe, vagy azért volt mert annyira belekerültem ezekbe a praktikákba amivel kinyitottam a kaput a másvilágba? De úgy tűnt az arcom elkezdett más alakot felvenni. Ez megrémisztett, így abbahagytam ezt a kísérletet, és folytattam egy másik fejezetben. 

Egy másik kísérletem egy képi megjelenítés volt, nem emlékszem minden részletre, de ahogyan leírtak a könyvek egyfajta transzba estél, és visszamentél időben az elmúlt életekbe, az első emlékemben egy sas voltam. Repültem az égen, furcsa érzés volt és láthattam a világot egy madár szemszögéből. Magával ragadott a kor, ahol egy bizonyos tartományban éltem. Aztán indián voltam és az összes szomszédom olyan volt mint most, csak indiánok, ami jól illeszkedett a reinkarnáció ciklusába. Elhitette velem, hogy a barátainkkal és a családunkkal egy folyamatos körforgásban vagyunk. Egy másik alkalommal úgy láttam, hogy a macskaköves Londonban prostituált voltam, és láttam magam amint megtámadnak és megölnek. Ez a rövid, de horrorisztikus látomás vajon bizonyítékként szolgálhat a látomásokra? Olyan valóságos volt, egy boltív alatt, egy rosszul megvilágított utcán a nedves macskaköveken történt. Ebben a látomásban az egész környezet ír volt és valóságos. Aztán elkezdtem jósló álmokat látni. Tudtam, hogy előérzetesek voltak, mert így értelmet nyertek, olyan volt, mintha más szemszögéből történtek volna a dolgok. Minden részlete pontos volt és ilyen értelemben soha nem volt összefüggéstelen, másrészt néhányuk egész unalmas volt. 

Egyszer néhány barátommal álmodtam akik között ebben az időben vita volt, mindketten terhesek voltak, egymás melletti ágyon feküdtek, ez az egész néhány héten belül történt. Egy másik barátommal is álmodtam aki azt mondta korábban be kell mennie a kórházba császármetszésre, aztán kislánya született sűrű sötét hajjal. 

Telefonáltam neki, hogy elmeséljem az álmomat, és azt mondta ez vicces, mert pénteken be kell mennie császármetszésre, aztán két fiú után életet adott az első lányának, és a babának sok haja volt. 

Aztán volt egy szörnyű álmom amiből felébredtem és tudtam ez egy jósló álom volt, és nem tudtam mit kezdeni vele. Szemtanúja voltam egy helikopter balesetnek. Akkor egy vásártér típusú helyen voltam, és a helikopter benne két emberrel egy fehér ház előtt csapódott be. Nem tudtam mit tegyek, néhány embernek elmeséltem az álmomat, de nem voltak részletek így csak vártam, hogy megtörténjen. 3 nappal később láttam a hírekben, két férfi meghalt. A helikopter fölött elvesztették az irányítást és lezuhant a korábban leírt családi ház előtt. A ház volt az amit biztosan láttam, és ahogyan az emberek elmesélték megdöbbentő volt a jóslatom. 

Minél mélyebbre merészkedtem annál erősebb lett. Éjszaka látogatókat kaptam; egy este felébredtem egy gyerek jelenlétére aki az ágyam mellett volt, akiről azt hittem az én gyerekem. Előfordult már, hogy felébredtek mert valaki állt mellettük és érezték a jelenlétét? Nos, nekem volt ilyen, ránéztem a kinyitott ajtóra és láttam két alakot ott álldogálni, és a szívem kétségbeesetten vert, mert azt gondoltam behatoltak a házba és magukkal hozták a gyerekem, hogy felébresszen. Sikoltottam, felébresztettem a férjem és azt mondtam emberek vannak az ajtóban. Felugrott, felkapcsolta a villanyt és az emberek eltűntek. 

Később felkerestem egy médiumot aki elmesélte, hogy az emberek a nagymamám és a nagypapám voltak, a gyerek fiatalkori szellemem vagy az apám volt gyerekként, de nem volt benne biztos. Beszélt egy párról készült fotóról ami otthon van. Elmondta mit viselnek a képen és egészen pontos volt. A nagyapám katonai egyenruhában. Honnan tudhatta? Van valami ebben a dologban. 

Elkezdtek képek ömleni amikor becsuktam a szemem. Egy este amikor becsuktam a szemem, víz vett körül, hideg volt és sötét, volt néhány ember a tengerben, a hajójuk felborult, csak lebegtek le és föl a sötét mélységbe. 

A következő napi hírekben ezután a szörnyű éjszaka után egy túlélő párt mentettek ki a tengerből.  Féltek, hogy odavesznek, de megmentették őket és elhatározták, hogy összeházasodnak. Miért volt ez a látomásom?

Néhány éjszaka az ágyam elkezdett remegni, és nem csak én voltam az egyetlen aki érezte, a férjem is tapasztalta ezt a furcsa jelenséget. A házunk zajossá vált, a padló is állandóan nyikorgott mintha valaki járkálna a házban, és azt mondtam a ház csak mozog, de most nem ez történt. 

A szemem sarkából mindig alakokat láttam, az idősebb lányom egy fiatal lányt látott üldögélni az előszobában, azt gondolta a kishúga amíg ott nem hagyta a szobát és látta a testvére velem volt. A családom már előttem belekeveredett ebbe, és ezt kaptam meg én is, majd ment tovább a következő generációra a gyerekeimre. Azóta kiderítettem, hogy ez biblikus. 

Egy este nagyon tiszta látomásom volt, egy barátom apja aki nemrég halt meg izomsorvadásos betegségben felébresztett és nem engedett visszaaludni amíg nem továbbítottam egy üzenetet valamelyik szeretettjének. Annyira egyértelmű információkat adott melyekről nem tudhattam, mivel évek óta nem találkoztam a nővel. Közölte az éppen most vásárolt kutya fajtáját, a kutya nevét, azt , azt mondta róla nevezték el a kutyát, azonban nem mutatkozott be. Azt mondta meséljem el a családnak ő jól van, és azt is elmondta médiumok próbáltak kapcsolatba lépni vele, adott még néhány személyes információt amelyek igaznak bizonyultak. 

Egy másik médium azt mondta nekem ajándékokat kaptam, és választhatok, hogy használom vagy sem ezeket az ajándékokat. Igaza volt, én meg elmélyedtem a különböző praktikákban. A végén felfedeztem a mögöttük rejlő igazságot. Egy másik dolog amit felfedeztem, hogy képes vagyok az interneten beszélgetni az emberekkel, és képes voltam érzékelni mit gondolnak és éreznek. Egy alkalommal úgy tűnt összekapcsolódtam egy amerikai férfival, és körbe tudtam nézni a házában. Nem használtam kamerákat. Ez egyfajta ablak volt a világára. Amit láttam és leírtam az megrémisztette őt. Emlékszem láttam egy kicsi hálószobát, ahol alig lehetett elférni az ágy mellett. Nem tudtam miért volt olyan kicsi, de aztán rájöttem, hogy egy lakókocsiban élt egy lakókocsi parkban. 

Mivel első kézből sok tapasztalattal rendelkeztem, így sokat gondolkozhattam rajtuk. A tapasztalatok megmagyarázhatatlanok voltak, nem sokat tudtam a halott emberekről, valós álmaim voltak, szellemeket láttam, és halott emberekkel volt kapcsolatom. Kétségkívül volt ebben valami. A halott emberek is kapcsolatba léptek velem, csatornaként használva engem, ez vajon Isten ajándéka volt vagy ha nem, akkor honnan valók? Nos, azt gondoltam hogy ha ezek jók és Istentől vannak, akkor hinnem kellene Istenben vagy egy istenben, azonban ha nem Tőle vannak, akkor honnan? 


Most már megtaláltam a belső békét, egy másik életbe vetett bizalmat, a halál utáni életbe ami Istentől van. Belenéztem a Bibilába és kiderült, hogy Isten mit mond ezekről a dolgokról, kik ezek a szellemek. Ezek démonok akik szórakoznak az elmémmel, becsapnak és megtévesztenek, és elhitetik ők a szeretteink. Miért csinálják ezt? Mert ha nem ismered el és nem fogadod be Jézus Krisztust az életedbe, ha nem találkozol vele magad ebben az életben, akkor a következőben sem leszel vele.

Ez olyan egyszerű ahogyan a Biblia mondja, aki hisz bennem annak örök élete lesz. Ezek a démonok nem akarják, hogy Jézust követve örök életünk legyen, így megpróbálnak megtéveszteni és tévútra vezetni. Természetesen tudják ki vagy, ismernek téged, meghívod őket a világodba ahogyan én tettem, azonban ha tudni akarod az igazságot, az út és az élet a Teremtőhöz vezet. Megszabadít téged és megismered az igazságot, Isten szeret téged és megbocsátja a jóslással eltöltött időt, csak kérned kell. Zörgessetek és megnyittatik, kérjetek és kaptok. Ahogyan látható számos dolgot kipróbáltam,de egyik sem adta meg a reményt és megnyugvást, ami most megvan Jézus Krisztusban.

Nem ismerjük mi történhet az okkultizmusban való részvétel eredményeként, más dolgok történnek más emberekkel, de úgy tapasztaltam kapcsolatom a sötét oldallal a gyengeség szellemének következménye volt.  

                
Amikor a gonosz lélek évekkel ezelőtt belépett a testembe, úgy döntött elrejtőzik, és ellenállóvá teszi a testemet a betegségekkel szemben. Azok a dolgok miatt melyeket azért választottam, hogy megszabaduljak a betegségektől , most, 22 évvel később fizetem meg ennek az árát. 

Amikor a számomra ismeretlen gonosz lélek elbújt a zárt ajtó mögé, akkor az egész testemet érintő betegség sokkal drámaibb volt, mint amikor 16 évesen belém költözött. Azt hittem, hogy aznap sok évvel ezelőtt ellenálltam a szellemnek és rendben van az életem, de valójában megvetette a lábát a benső lényemben, és észrevétlenül tartózkodva felélte az egészségemet, a gondolataimat, és az önbecsülésemet. 

Ahogyan ez az entitás elhagyta a testemet, az arcom összerándult, a testem remegett, sírtam, fizikálisan betegnek éreztem magam. Vacogtak a fogaim, és tényleg úgy éreztem jön felfelé a lábfejemtől és a lábaimtól, végig a gyomromon és a mellkasomon, míg végül addig köhögtem, hogy aztán elhagyta a testem.

Meséltem a tapasztalataimról amit szégyenletesnek érzek, mert tudom ezzel súlyosan megsértettem a Megváltómat. Hogy ha keresed az igazságot, akkor óvatosnak kell lenned, mert megtévesztő szellemek jöhetnek a világosság angyalaként , hogy megtévesszenek téged, és elvezetnek arra az útra ami végül a pusztuláshoz vezet. Kérem és imádkozom azért, hogy Istenben találd meg a válaszokat, és ez az egyetlen út ami elvezet a belső békéhez, az igaz boldogságoz, az örökkévalósághoz.  

Forrás:
https://carm.org/christianity/testimonies/dancing-devil-abbiegails-story

Megjegyzések