A plébános aki segíti a családokat a démonok elleni küzdelemben

Patti Maguire Armstrong interjúja a National Catholic Register-ben

Az interjúban Michael Maginot atya beszél Patti-nek arról, hogy segített egy indianai családnak akik démoni megszállottságtól szenvedtek. 

Ez volt a legbizarrabb esete az elmúlt 30 év alatt az Indiana államban található merrillville-i   Szent István templom plébánosa, Maginot atya szerint. 

LaToya Ammon három gyermeke, egy 12 éves lánya, 9 és 7 éves fiai Gary-ban lévő iskolájukban gyakran számoltak be rosszullétektől. Néha titokzatos vér bukkant fel a szájukban, a fülükben és az orrukban. Az iskolai védőnő jelentette az esetet a Child Protective Services-nek /CPS/ (kb. Gyermekvédelmi Szolgálat). A gyerekek, az anyjuk és a nagymama Rosa Campbell, aki velük élt a bérelt házban, ragaszkodott ahhoz, hogy nem történt bántalmazás. Ehelyett a család azt jelentette, hogy démoni támadások áldozatai voltak. Senki nem hitt nekik. Aztán a védőnő és egy CPS dolgozó szemtanúja volt amikor az idősebb fiú háttal felmászott a kórház falára amíg várakozott a pszichiáterre. 
Maginot atya megosztotta a Register olvasóival ezeket az eseményeket. 

Hogyan került kapcsolatba velük?

2012 április 20-i péntek reggel kaptam egy telefont, mialatt a szobámban a Bibliát tanulmányoztam. A metodista kórház lelkésze volt. - Ördögűzésre lenne szükségünk. Ide tudnál jönni most azonnal? - kérdezte tőlem. 
Az emberek kirohantak a szobából miután látták, hogy a fiú háttal felmászik a falra. 

Nem voltam ördögűző, azonban azt tudtam szükséges egy vizsgálat mielőtt bármit is tennénk. Nem volt semmi amit megtehettem volna, és nem akartam félbehagyni a Biblia tanulmányomat. Felajánlottam, hogy kivizsgálom az esetet amennyiben a család kapcsolatba lép velem. Másnap felhívtak. A gyerek eltűnt. 

Mi történt az Ammon családdal?

Az Ammon család kétségbeesésében elment az orvosukhoz, nem tudták mit kezdjenek a furcsa viselkedésekkel és történésekkel a családban. A gyerekek transzba estek és démoni hangon beszéltek, fulladásról, lebegésről számoltak be. A fiatalabb fiú azt állította látott egy másik kisfiút aki meglátogatta őt egy szekrényben. Senki nem látta a látogatót, aki arról beszélt milyen volt haldokolni vagy gyilkosságot elszenvedni. 

Az orvos rendelőjében a fiúk morogtak és démoni hangon káromkodtak. Az egészségügyi személyzet látta a fiatalabb gyermeket ahogyan felmászik a falra. Ezután a fiú elájult. Kihívták a mentőket és a rendőrséget, hogy elvigyék a gyerekeket a Metodista kórházba. A Gyermekvédelmieket is hívták, hogy kivizsgálják LaToya-t elmebetegség vagy gyermekbántalmazás miatt. 

Az idősebb fiú felébredt a kórházban, de a fiatalabb sikoltozott és úgy tűnt transzban van. Várakozott a pszichiáter vizsgálójában a nagymamájával, amikor hátrafelé felment a falra megkerülte a nagymamáját és talpra érkezett. A védőnő és a gyermekvédelmis kirohant a szobából. Amikor a pszichiáter bejött, akkor megpróbálta rávenni a gyereket hogy tegye meg újra, de ez lehetetlen volt, mert a fiú nem emlékezett rá hogyan csinálta.   

Milyen volt az első találkozása a családdal?

LaToya és az anyja rokonoknál volt, de megígérték, hogy találkoznak velem vasárnap este hatkor a házban, hogy elmeséljék történetüket. Mindkét nő baptista volt, és azt mondták soha nem foglalkoztak semmi okkulttal. Az anya minden vasárnap ott volt a templomban és néha LaToya is elment.

Elmesélték a történetüket. Az egész akkor kezdődött, amikor a család új házba költözött 2011 novemberében. Az első nap valami furcsa dolog történt. Böglyök voltak mindenhol a tornácukon annak ellenére, hogy már majdnem tél volt. Eltakarították őket, azonban pár nap múlva megint tele volt velük a tornác.
Az alagsorban mindenhol homok volt a padlón, mintegy két vödör megtelt vele.

Egy alkalommal a nagymama felébredt hajnali háromkor és valakinek az árnyékát látta a házban. Másnap ellenőrizte, hogy elvittek-e valamit, de csak néhány sáros csizma nyomot látott, melyek az alagsorból származtak. Később néha a család az alagsorból felfelé tartó lépések zaját hallotta. Néha kopogtak az ajtón vagy morogtak mint egy kutya, de amikor ajtót nyitottak senki nem volt ott.

A család kezdett megbetegedni. A gyerekek vérző ínnyel, orral és füllel ébredtek. Néha elmentek az iskolába és elkezdtek vérezni, azonban az iskolai védőnő nem találta az okát. Egy alkalommal a nagymama látta a lányát lebegni az ágy felett majd visszaesni.

A család és a barátok féltek a házba jönni. LaToya és az anyja nem engedhették meg, hogy elköltözzenek. Megkértek embereket a templomban, hogy segítsenek, azonban visszautasították őket. Egy karizmatikus egyház csoportja megígérte, hogy eljönnek imádkozik értük. Egy nő a csoportból, aki azt mondta tisztánlátó, azt állította 200 démon van az alagsorban. Elfutott a házból és a többiek is követték.

Húsvét környékén mindenki a TV-t nézte, és egy palack felemelkedett előttük. Berepült az anya szobájába összetörve a lámpáját. Amikor felébredtek egy sötét alak nézett ki a nyitott szekrényből.
Az anya azt kiabálta, hogy mindenki csomagoljon össze néhány ruhát és menjenek ki a házból. Estére egy hotelben maradtak, aztán LaToya bátyja megígérte, hogy befogadja őket.

Történt bármi furcsa amíg ott volt náluk?

Igen, este fél kilenc körül. Ez akkor volt amikor LaToya elmesélte a dolgok sokkal rosszabbra fordultak amikor a volt barátja márciusban eljött a házba. Azt mondta (a volt barát) valamit adni akar a fiúknak. Adott mindkettőjüknek 5$-t, legyenek jók, a lánynak azt mondta nincs szüksége semmire, hogy jó legyen.

Azt mondtam többet akarok tudni a barátjáról, és ez volt az amikor egy sor esemény történt. A fürdőszoba világítása villódzott. Minden alkalommal amikor odamentem megvizsgálni abbahagyta, azonban ahogy elléptem onnan akkor újrakezdte. - Nos, azt hiszem félt tőlem -  mondtam. Aztán újra elkezdett villogni, mintha dacolna.

Nem foglalkoztam vele és azt mondtam térjünk vissza a barátjához. Ekkor a reluxa a konyhában elkezdett oda-vissza inogni. A felhúzó zsinór tökéletesen állt, csak a reluxák mozogtak. A mozgás egyenletes volt, aztán a mozgás átterjedt reluxáról-reluxára, szobáról-szobára.

Mit gondol, a volt barátjának köze volt ehhez?

Talán átkot tett az anyára. Egyszer kért tőle egy fehérneműt emlékbe. Körülbelül abban az időben LaToya-nak eltűnt egy családi képe az albumból, és egy pár cipője is eltűnt. Személyes tárgyakat gyakran használnak föl átkokhoz.

LaToya kapott egy ideges telefonhívást egy nőtől, aki azt mondta ő volt a barát felesége. LaToya azt mondta ő nem tudta, hogy házas volt, és amúgy is szakítani fog vele. A hölgy azt mondta sajnálja, hogy valaha is köze volt hozzá.

Napokkal később amikor a rendőrség kihallgatott engem, találtunk egy helyet az alagsor lépcső alatt, ahol a betont feltörték, és néhány tárgyat eltemettek, beleértve fiú zoknikat levágott lábfejjel és egy női alsóneműt.

Este az interjú végén egy feszületet tettem LaToya-ra, és ő rögtön elkezdett rángatózni. Rájöttem, hogy idegenkedik a szent dolgoktól. - Te megszállott vagy - mondtam neki.
Zavartam rám nézett és azt mondta - Tudom-
Rátettem a feszületet a nagymamára és semmi nem történt. Azt mondta személyesen soha nem zavarta a gonosz, kivéve egyszer amikor az alagsorban valami megpróbálta megfojtani őt.

Miután befejezte a vizsgálatot, mi volt a következő lépés?

Sóval és tömjénnel megáldottam minden szobát. LaToya és az anyja el tudott költözni egy másik ingatlanba Indianapolisba. LaToya-n elvégeztem egy kisebb (egyszerű) ördögűzést ami egyszeri, ez egy szertartás amihez nem kell püspöki engedély. Ezek után a volt barátjával kapcsolatban szörnyű rémálmai voltak, így tudtam még szükség van valamire.

A püspököm megadta az engedélyt az ünnepélyes (nagy) ördögűzésre. A különbség az, hogy az Egyház támogatásával történik, és lehetővé teszi, hogy több időt töltsek el a szertartás alatt  olyan területekre összpontosítva ahonnan válaszokat kaphatok. Konzultáltam két ördögűzővel Chichago-ból és Indiana-ból. Az indianai hajlandó volt segíteni a családnak, azonban LaToya nem akart még egy vizsgálatba belefogni.

Júniusra kitűztük az ördögűzés időpontját. Volt két rendőr velünk, ha korlátozásra lett volna szükség, és ott volt egy egyházközségi tag aki segített nekem megválaszolni a szertartáson az imákat. Minden simán ment és LaToya nem mutatott reakciókat. Előfordul, hogy a démon lapít és nem válaszol, azonban az ördögűzés után LaToya meg tudta fogni a megszentelt dolgokat. Adtam neki egy Szent Benedek keresztet és egy rózsafüzért. Miután távozott az autójával, megtaláltuk a rózsafüzért darabokban a parkolóban. LaToya később felhívott engem, és azt mondta nem találta meg a rózsafüzért amit a táskájába tett. A rémálmai folytatódtak.

Innen hogyan folytatódott?

Elterveztünk még egy találkozót. Úgy éreztem emelni kell a tétet és ki kell találnunk a démon nevét. Egyszer a barátja gépén keresgélt és szembetalálkozott egy oldallal démonok neveivel, amely kifejti mit tettek. Azt mondta minden alkalommal amikor megkapta a leírást azokról a dolgokról melyek a házában történtek és ráment a névre a számítógép kikapcsolt. Rámentem a weboldalra és kinyomtattam minden nevet és LaToya rámutatott kettőre melyekről azt gondolta azok voltak.

A következő ördögűzés alatt végigmentem a szertartáson és LaToya hevesen vonaglott minden alkalommal amikor használtam az egyik démon nevét. Láttam, hogy egyre dühösebb és dühösebb, majd elkezdett gyengülni, végül elaludt. Isten dicsőítésével zártam a szertartást és LaToya elaludt. Amikor felébredt, akkor visszatértünk a rózsafüzérhez, és az asszisztensem visszaadta neki.

Apák napja környékén beterveztünk még egy ördögűzést, hogy használjuk a másik démon nevét. LaToya megkért, hogy a latin rítust használjam. Visszatértem, dicsőítettem Istent és megdorgáltam a démont. LaToya nem tud latinul, azonban csendben volt a dicsőítés alatt, és vonaglott minden dorgálás alatt. Egyre gyengült és a záróimára LaToya elaludt. Amikor felébredt azt mondta jól érzi magát.

Nem hallottam felőle újra múlt hónapig, amikor egy riporter fülest kapott a történettel kapcsolatban és megkereste LaToya-t. Felhívott engem és szabadkozott amiért nem lépett velem korábban kapcsolatba, hogy tudassa velem jól van és mit csinál. Visszakapta a gyerekeket, és azt mondta boldogok és jól megy nekik az iskola.

Habár a történet csak január 26-án került nyilvánosságra, igaz, hogy már vannak tervek a mozifilmre és dokumentumfilmre?

Igen, megcsinálom mindkettőt, mert együtt jár a kettő. Döntő szavam van a forgatókönyv aláírásánál. Ragaszkodni kell az eredeti történethez. Az igazság elég őrült. Tony DeRosa-Grund aki elkészítette a The Conjuring c. filmet, most más filmes cégekkel van elfoglalva. A dokumentumfilmre szerződést kötöttem Zak Bagans-al. Ő készítette a The Ghost Adventures-t a TV számára.

A pénzt ami bejön belőle, úgy gondolom jótékonyságra kell adományozni. Úgy szeretem az életem ahogyan van, nincs rá szükségem (a pénzre). A legfontosabb dolog az, hogy kikerüljön ez az információ, így az emberek komolyan vegyék ezt a dolgot, és tudják Isten és az ördög valódiak.  

Forrás:
http://www.spiritualdirection.com/2014/02/18/exorcist-interview-recent-possession

Megjegyzések