Egy volt sátánista tanúságtétele

Figyelem! A cikkben a nyugalom megzavarására alkalmas tartalom található, csak erős idegzetűeknek ajánlott az olvasása! 

 A Planned Parenthood magzati szervek és szövetek kereskedelmét leleplező videókkal kapcsolatban a Lepanto Intézet  interjút készített egy volt sátánista varázslóval Zachary King-el. Zachary egy átlagos amerikai környékről származó fiú volt aki baptista családban nőtt fel. 10 éves korában kezdte el gyakorolni a mágiát, 13 évesen csatlakozott egy sátáni gyülekezethez, és 15 éves korára a teljes Tízparancsolatot megszegte. Tinédzser korától felnőtt koráig azon dolgozott, hogy magas rangú varázslóvá váljon a közösségben és aktívan gyakorolta a sátánista tevékenységeket, beleértve a rituális abortuszokat. Zachary most tapasztalatait bemutató könyvén dolgozik, melynek címe: "Abortion is a Satanic Sacrifice"



L.I.: Zac, pontosan ismeri a történetet amit elmesél. Meg tudná osztani velünk sátánistává válásának hátterét?


King: Erős kíváncsisággal kezdődött, vajon valódi-e a mágia. Az 1970-es években amikor felnőttem, mozifilmeket néztem varázslókról. Volt egy játékunk az iskolában amit úgy hívtak "Bloody Mary" vagy "I hate You, Blody Mary", ahol be kellett menned egy fürdőszobába, ahol a kifejezést bizonyos számú alkalommal el kellett mondani lekapcsolt villany mellett. Minden alkalommal amikor a csoportunk megtette, egy démoni arcot láttunk a tükörben. Fogalmunk sem volt arról, hogy ez az amit kerestünk, csak hirtelen ott volt ez az ijesztő dolog a tükörben, és mindenki halálra rémülve ki akart futni a fürdőszobából, ... kivéve engem. Mindig azt gondoltam ez jó móka volt. Ugyanabban az időben amikor ezt csináltam Dungeons and Dragonst játszottam (Ez egy szerepjáték- ford) minden hétvégén, és ebben mindig a varázsló voltam. Végül azon tűnődtem képes lennék-e valódi varázslásra, ezért pénzért kipróbáltam néhány varázslatot. Az összes működött, de lehetett véletlen egybeesés is, így harmadszor is kipróbáltam, és harmadszor is működött, harmadik alkalommal a fürdőszobában a démon előtt elmondtam a varázslatot [a Blody Mary varázsigét], úgy gondoltam emelem a tétet és megnézem mi történik. Másnap kaptam 1000 $-t. Attól fogva meg hittem benne, hogy a mágia valóságos.

Körülbelül 12 éves koromban egy, a mágiában hívő barátom megismertetett egy Dungeons and Dragonst játszó csoporttal. Kiderült, hogy ez egy sátánista csoport volt. Sokan megkérdik tőlem, "Miért nem menekültél el ezen a ponton?" Emlékeztetem őket, hogy a 70-es években nőttem fel amikor a TV-ben a sátánista csoportok elég ijesztőek voltak, de ... Szeretem a flipper gépeket, a video játékokat, sci-fiket mint a Star Trek és Star Wars, és ezeknek a srácoknak megvolt szinte minden sci-fi és fantázia film amit valaha is meg akartál nézni. Volt flipperük, kerti medencéjük, hatalmas grilljük, és olyan volt mint egy fiú és lány klub, csupa szórakozás. Hogy úgy mondjam, értettek a toborzáshoz. Mindent tudtak arról, hogy egy kölyök mit szeretne csinálni, így kerültem be én is.

Ez volt az első csoportom. Itt voltam nagyjából 18 éves koromig , később csatlakoztam a World Church of Satan-hoz, ami sokkal nagyobb és világméretű csoport. A pozíció amit itt elértem az a High Wizzard (kb. magas rangú varázsló- ford.) Egy nagy sátáni csoportban ők voltak azok az emberek akik a csoport számára varázslatokat végeztek. A számuk a kevéstől egészen a tízig terjedt. Az átlagos létszám 2 és 5 között van, és a mi feladatunk az volt, hogy járjuk a világot és elvégezzük azt a varázslatot amire szükség volt. Most, amikor embereket mondok, úgy értem rock sztárok, film sztárok, politikai emberek, gazdag emberek... A lehetőségek szinte végtelenek, hogy kinek van szüksége varázslásra és mennyit hajlandó fizetni érte.

L.I.: Tehát magas rangú varázsló volt a sátánizmusban... csak nagyon röviden, hogyan történt, hogy  magas rangú varázslóvá vált?

King: Azt híresztelik, hogy a varázslókat a sátán saját maga választja ki. Nem tudom milyen kritériumok alapján. 10 éves koromtól 21 éves koromig foglalkoztam mágiával amikor nagy varázsló lettem. Tagja voltam három évig a World Church of Satan-nak. Gyerekként láttam nagy hatalmú varázslót, de nem tudtam, hogy ő az. A megjelenés nagyon egyedi. Egy cilinder, egy pálca, egy olyanra kifestett arc mint egy hulláé, és egy régi fajta szmoking. Ha felmegy a YouTube-ra, és rákeres a Pink's Like a Pill-re, akkor abban egy varázsló négyszer is feltűnik. A harmadik és a negyedik alkalommal a varázsló látszik a képen és látható, ahogyan varázslatot mond el. Egy csomó ember látta a videót akik meg akarták nézni őt, azonban nem emlékeztek rá mit láttak. De ilyen a kinézete.

Nos, a sátán kiválasztja, és egy nagy közösségben van CEO és igazgatótanács. Tehát a vezérigazgató üzenetet küld, hogy találkoznia kell vele és az igazgatótanáccsal, és elmondják önnek kiválasztották. Kap egy könyvet amiben benne vannak, hogy varázslóként milyen feladatai vannak, dönthet arról csinálja vagy sem, de senkit nem ismertem aki feladta volna.

L.I.: Szóval még a nagy tanács előtt meghívták, felajánlottak egy pozíciót és ettől kezdve lett magas rangú varázsló?

King: Úgy van, kb. 10 vagy 12 évig ezt csináltam.

L.I.: Milyen szerepet játszik az abortusz a sátáni rituálékban, és mikor vett részt először a sátánizmushoz abortuszon?

King: Éppen csak betöltöttem a 14-et a klán tagjai odajöttek hozzám és azt mondták nagyjából kilenc hónapon belül abortuszon kell részt vennem. Volt egy szex parti 12 és 15 év közötti fiúk és egy 18 év feletti lány között azzal a céllal,  hogy teherbe essen aztán 9 hónapon beül elmenjen abortuszra. Amikor ezt elmondták nekem akkor hangosan ezt mondtam "király" , de fogalmam sem volt arról mi az abortusz. A családunkban azt hiszem hallottam az abortusz szót suttogni amikor valakivel beszélgettek, így azt gondoltam ez egy csúnya szó mert suttogták, és máshol még nem hallottam. Amikor a közösség tagjaitól kérdeztem az abortusszal kapcsolatban, azt mondtam nem tudom mit kell tennem, azt mondták van egy baba az anyaméhben és meg kell majd ölnöm. Lesz majd ott egy abortuszt végző doktor hogy segítsen és egy asszisztens, mert így teljes az orvosi beavatkozás. Az első kérdésem az volt, "ez teljesen legális"? Ez volt a válasz, "Igen az, amíg az anyaméhben történik. Amíg a baba az anyában van, megölheted."

Így magyarázták ezt nekünk. Azt is elmondták, hogy "Megölöd a babát". Nem azt mondták, hogy megölsz egy magzatot vagy néhány sejtet a testben. Egyiket sem. Csak egy babát.

Nos, nem hiszem, hogy egyet értettem volna egy azzal, hogy megölök egy babát az anyán kívül, de tudtam képes lennék megölni valakit aki a testben van... a sátánizmusban valaminek a megölése vagy valaminek a halála a fő cél, hogy a varázslat működjön. Amennyiben megpróbálod kivívni a sátán elismerését, hogy megadja amit kérsz, valaminek a megölése a legjobb út ehhez. Valaminek a megölése a legjobb ajánlat a sátán számára, és a végső cél egy meg nem született megölése.

L.I.: Meséljen nekem az első abortuszáról amit sátáni rituálé keretében hajtott végre.

King: Az első három hónappal a 15. születésnapom előtt történt. Egy farmon voltam ami meglepő módon sokkal sterilebb volt mint a legtöbb abortusz klinika ahol abortuszt végeztem. Ott volt egy abortuszt végző orvos és egy asszisztens. Ott volt egy várandós nő kengyelben aki csoport vezető 13 tagjának környezetéhez tartozott, akik általában főpapokból és papnőkből álltak. Én a belső körben voltam a nővel és az abortuszt végző doktorral. A csoportunk összes felnőtt tagja ott volt. Néhány nő a padlón térdelve és imbolyogva újra és újra ezt kántálva, " a mi testünk és önmagunk." Oldalt volt néhány férfi tagunk akik kántáltak és imádkoztak. A rítus éjjel 11:45-kor kezdődött, a varázslatot éjfélkor kezdték el ami a bűbáj ideje, és a gyerek tényleges halála hajnali 3-kor történt meg amit az ördög órájának neveznek.

Az egészben a szerepem azt volt, hogy behelyeztem a szikét. Nem feltétlenül kellett konkrétan ölnöm... ami a fontos volt, hogy véres legyen a kezem. Tehát valakinek a vérével össze kellett vérezni a kezem, a nőével vagy a babáéval, és a doktor befejezte a folyamatot. Ebben az esetben -ami talán a legszörnyűbb abortusz volt amiben valaha részt vettem- az orvos kiszakította a gyereket és a padlóra dobta ahol ezek a nők vonaglottak. A nők úgy néztek ki mint a megszállottak, és amikor az orvos odadobta nekik a babát akkor ők kibelezték.

L.I.: Tisztelt Uram! Mennyi rituális abortuszon vett részt?

King: Mielőtt magas rangú varázslóvá váltam, ötben. Miután elértem a magas rangú varázslói szintet még 141-et csináltam.

L.I .: Volt rituális abortusza valamelyik jelentősebb abortusz intézményben?

King: Igen, volt. Csak megbecsülni tudom, de kb. 20 abortuszom volt, azonban nem számoltam. Csak azt tudom, hogy egy csomóban részt vettem. Két évvel ezelőtt bementem az egyikbe, hogy kutatást végezzek az új CD-hez amin dolgoztam, ez simán ment és az emberek nagyon kedvesek voltak. De az összes ahová elmentem mentem abortuszt végezni, az szörnyen egészségtelen volt. Úgy nézett ki mint a horror háza, vér volt mindenütt, beleértve a véres mennyezetű szobákat.

L.I.: Hogyan hívták meg, hogy tartson sátáni abortuszokat ezekben az abortusz létesítményekben? Valaki felhívta? Hogy jött ez az egész?

King: Magas rangú varázslóként te vagy a kifutó fiú a sátánista közösségben, így a legtöbb ember felhív valakit akit ismer, vagy felhívnak mert sokat dolgoztunk az illuminátusoknak, így őket hívják. Ez minden, nyilvánvalóan lennie kell olyan embereknek akiknek rendelkezniük kell ezekkel az ismeretekkel, de kapsz meghívást a részvételre. A The World Church of Satan nem az egyetlen szervezet ami sátáni rituálékat végez ezekben az intézményekben. Vannak egyéb boszorkány szervezetek mint a wiccans, akik ezekben az intézményekben valóban követnek el abortuszokat. Néha az intézmény igazgatója vagy más magasabb rangú vezető hív meg a rituális abortusz elvégzésére, vagy néha az orvos sátánista és ők hívnak meg az abortuszra, vagy ők akarják elvégezni a szertartást a nap végéig.

Most, a nap végéig, minden nap sátáni csoportok végeznek fekete misét, általában éjszaka, és a bővebb szertartás legalább 2 vagy 3 órán át tart, ahol a sátánnak szentelik azokat a babákat akiket aznap megöltek. Nem számít, hogy a nők miért mennek abortuszra, nap végén az összes babát a sátánnak ajánlják fel.

L.I.: Mi történik a rituális abortuszok alatt? Milyen események zajlanak a rituálék közben?

King: Vannak gyerekek akik eljönnek az eseményre, de általában nincsenek ott abban a helyiségben ahol az abortuszt végzik. Egy külön szobában vannak, és azon versenyeznek ki tud fennmaradni hajnali háromig, és az a gyerek aki fenn tud maradni jutalmat kap. Azok a férfiak akik nem tagjai a top 13-nak varázslást végeznek és kántálnak. Arra is mondanak varázslatot, hogy megvédje őket azoktól akik értük imádkoznak, mint ahogyan egy keresztény imádkozik értük. Amúgy bárki a zsebünkben lehet védelemért, így ha lefizettünk egy seriff helyettest vagy egy rendőrt vagy valaki hasonlót, így akkoriban senki nem nyomoz utánunk. A nők kántálnak és hajlonganak. A 13 tag az abortuszra váró nő körül helyezkedik el, és ők azok akik a tényleges mágikus varázslatot elvégzik. Egy alkalommal a város polgármestere kért varázslatot. Eljött hozzánk, mert át akart vinni néhány rendeletet a városon, megpróbálta két vagy három alkalommal, de nem jött össze. Egy ideig tagja volt a csoportunknak. Megpróbált minden jogi lehetőséget, hogy átvigye ezt a dolgot, de soha nem sikerült, tehát keresnie kellett valakit aki vállalja az abortuszt, és hogy ez a sátáni csoportunkban történjen éjszaka, amikor egyszerre meg tudjuk csinálni az abortuszt és a varázslást. Általában egy kisvárosi közösségben, mint amilyen ez is volt, mindenki fel akarja keresni az eseményt. Egy nagyobb városban mint ahol tagja voltam a World Church of Satan-nak, fel kell keresned a magas rangú varázslót, az embereknek akiknek szükségük van a varázslatra ott kell lenniük. Ott kell lennie az abortuszt elvégző orvosnak és az asszisztensnek. Sokszor az abortusz központokban egész sokan vannak, mert sokan akik ezekben az intézményekben dolgoznak boszorkányok vagy sátánisták. Így egy csomó ember van aki részt akar venni egy sátánista eseményen.

L.I.: Elmondhatjuk, hogy az abortusz központok vonzzák az okkultistákat a rituális abortusz lehetősége miatt?

King: Azt kell mondjam igen, ez teljesen helytálló kijelentés. Tudja, vannak emberek akik a NOW-hoz tartoznak (National Organization of Women) és többen közülük boszorkányok, és a boszorkányoknak -habár az élet védelme mellett foglalnak állást- megengedhető, hogy "lesújtsanak" bárkire aki bármilyen módon ellenük fordul, amiről azt kell mondjam elpusztítják őket minden lehetséges eszközzel ami a mágián keresztül elérhető számukra. Például, keresztényként imádkozunk a megtérésükért. Nos, úgy látják ez felhívás a keresztények ellen.

Tehát ahogyan a katolikus férfiak papok lesznek, mert vonzódnak a szentséghez és hogy Istent szolgálják, így az abortusz vonzza a sátánistákat a sátáni papsághoz.

L.I.: Volt már olyan esete amikor nem tudta befejezni az abortuszt vagy a rituálét az abortusz intézményen kívül imádkozó emberek miatt?

King: Egynél több alkalommal, volt egy babánk aki harcolt ez ellene és túlélte az abortuszt. Egy alkalommal megérkeztem az abortusz központhoz és az út két oldalán emberek voltak. Az egyik oldalon imádkoztak és tüntettek az abortusz ellen, én az út másik oldalán voltam azokkal az emberekkel akik nyilván az abortusz mellett voltak, ők mindenféle trágárságokat kiabáltak az utca túlsó felén lévő emberekre. Amikor bementünk és kinéztünk az utcára, akkor láttuk, hogy az összes ember térdelt az utca másik oldalán. Aznap a tervezett abortuszt nem tudtuk végbevinni. Azt hiszem ez kb. három alkalommal történt meg velem, és mindháromszor... vicces, de soha nem ugrott be nekem, hogy mindhárom abortusz amit megakadályoztak csak a kint imádkozóknak tulajdonítható.

L.I.: Milyen tanácsa van az abortusz intézeteken kívül imádkozó emberek számára, különösen ha azt gyanítják odabent valamilyen okkult tevékenység zajlik?

King: Az első, hogy ne hagyják abba! Semmi olyan nem történik egy abortusz klinikán ami árthat neked. Démonok mindenhol ott vannak, de úgy kell elképzelni a sátánt mint egy pórázra kötött kutyát; ha nem mész a póráz közelébe nem tud megharapni. Ha elmegy, legyen a kegyelem állapotában. Vigyen magával szentelt vizet. Ne permetezze az ott lévő emberekre, mert bíróságon találhatja magát. Tudja, ezek az emberek a legbutább dolog miatt is beperelhetik magát. De hintse meg magát amikor odamegy és amikor távozik. Hintse meg a családtagjait is. Az lenne a legjobb, ha előtte szentáldozásban részesülne. Amennyiben aznap misére megy, akkor mise után maradjon pár percet, kérve a Mi Urunkat küldje el Édesanyját. Hozzon magával rózsafüzért és győzze le az ördögöt vele. Vannak dolgok melyektől az ördög fél, de a legjobban egy erős hitű katolikustól; egy katolikustól aki tisztában van a hitével és tudja miről szól a lelki hadviselés. Ő (az ördög) nem akar az ellen harcolni aki jól fel van fegyverkezve.

2008 januárjában mialatt egy ékszer kioszkban dolgozott Zachary találkozott a Szűzanyával ami megváltoztatta az életét. Az áruház közepén a Csodás Érem erején keresztül minden képzeletet felülmúló békét érzett. A béke maga Jézus Krisztus volt, a Béke Királya. A Szűzanya szeretete mentette meg Zacharyt a pokoltól, és egyenesen Szent Fia, Jézus Krisztus szívéhez vitte őt. Elkezdett járni a vermonti Xavéri Szent Ferenc katolikus templomba, és 2008 májusában (a Szűzanya hónapja) Zachary belépett a katolikus egyházba! Az okkultizmusban eltöltött 26 év után Zachary Jézus Krisztus harcosává vált, és meg szeretné osztani tudását Isten népének védelmére. Zachary tanúságtétele inspirációt jelenthet arra, hogy milyen hatalmas az Isten irgalma, és mindenekelőtt megmutatja irántunk érzett mélységes szeretetét. Zachary King jelenleg Floridában él a családjával. Bárhol ahol csak tudja, előadásokon meséli el csodálatos megmenekülését a sátánizmusból. 

Zachary weboldala: http://www.allsaintsministry.org/Home.html
       
Forrás:
http://www.lepantoinstitute.org/abortion/former-satanist-i-performed-satanic-rituals-inside-abortion-clinics/

Megjegyzések