Mi az ördög kedvenc bűne? Egy ördögűző megválaszolja

Fél egy ördögűző? Mi az ördög kedvenc bűne? Ilyen és más kérdéseket vitattuk meg egy interjú során a domonkosrendi pappal, Juan José Gallego atyával, a barcelonai püspökség ördögűzőjével.

10 éve, hogy Gallego atyát kinevezték ördögűzőnek. A Spanish daily El Mundo interjújában a pap azt mondta, hogy tapasztalatai szerint a kevélység az a bűn, amit az ördög leginkább kedvel.

"Félt már valaha?"-kérdezte a riporter.

"Kezdetben tele voltam félelmekkel", válaszolta Gallego atya. "Hátra kellett néznem és démonokat láttam... másnap ördögűzést végeztem "Megparancsolom neked! Megparancsolom neked!... és a gonosz hangosan visszaszólt nekem: Galleego! Eltúúúúlzod ezt!" Ez sokkolt engem.    

Mindazonáltal tudja, hogy az ördög nem hatalmasabb Istennél. Az ördögűző visszaemlékezett arra, hogy "amikor kijelöltek engem, egy rokon azt mondta, Hé, Huan José, én igazán félek, mert az Ördögűző c. filmben egy ember meghalt, egy másik meg kiugrott az ablakon. Azt mondtam neki 'Az ördög is (csak) Isten egy teremtménye.'"

Amikor az emberek megszállottak,  tette hozzá, "elveszítik az eszméletüket, idegen nyelveken beszélnek, hatalmas erejük van, rosszul érzik magukat, láthatsz jól nevelt embereket hányni és káromkodni."

"Volt egy fiú, akiról a démon az ingjét a tűzbe vetette, meg hasonlók. Elmesélte nekem amit a démon javasolt neki: ha szerződést kötsz velünk, akkor nem kell többé átélned azt, amin most keresztül mégy."

Gallego atya figyelmeztetett, hogy a New Age praktikák mint a reiki és néhány jóga fajta belépési pont lehet a démonok számára. Azt is elmondta, hogy a szenvedélybetegségek a megszállottság típusai. "

"Amikor az emberek válságban vannak, akkor jobban szenvednek. Reménytelennek érzik magukat, az emberek úgy érzik az ördög van bennük," mondta ő.

Forrás: http://www.catholicnewsagency.com/news/what-is-the-devils-favorite-sin-an-exorcist-responds-55789/

Megjegyzések