Interjú egy volt reikissel

Belinda, köszönöm, hogy időt fordított az interjúra. (Reiki 2-es szint)
Belinda, hogyan válik valaki reiki gyakorlóvá?

Az Usui módszer szerint tanultam, így a behangolásomat egy Mester végezte. Részt vettem néhány elméleti tréningen, jobban kifejtve az energia átvitelt, az etikus viselkedést, a tennivalókat, stb. Volt még néhány mélyrelaxációs gyakorlatunk mint rebirthing és channelling.

A behangolás folyamata a következő volt. Egy székben ültem és a Mester mögém állt, majd tett néhány kézmozdulatot. Ezekkel a mozdulatokkal szimbólumokat (az Usui módszer szerint) helyezett el az aurámban. Ezzel nyitotta meg az aurámban a csatornát a reiki energiája számára. Csatornává váltam. Képessé váltam használni a szellemi energiát valaki fölé helyezve a kezem és elképzelve az univerzumból jövő fénysugarat, ami áthalad a testemen majd kilép a gyógyító kezeimen. A kezeim felmelegedtek amikor jó és nyitott csatorna voltam. Megtanultam még megtisztítani önmagam a negatív energiáktól és megtisztítani az energiamezőt minden egyes kezelés után. Ez volt az első szint.

A második szint sokkal több behangolást jelentett, ahol a Mester még több szimbólumot helyezett el az aurámban. Megtanultam még olyan szimbólumokat is, amiket más embereken tudtam használni. Ezek a szimbólumok úgy néztek ki mint a japán karakterek ,és egy ceruzát képzelve a kezembe lerajzoltam a jeleket. Ezekel a szimbólumokkal lehetőségem volt a mélyebb gyógyításra, akár testi akár szellemi téren. Például valakit telefonon keresztül is gyógyíthatsz. Telepatikus úton kapcsolódhatsz hozzájuk és spirituálisan engedélyt kérhetsz a gyógyításra.

Tehát az energia forrása elfogadható a keresztény számára?

Azt hiszem ez teljesen ütközik a kereszténységgel. Az Usui módszer kezdete az volt, amikor egy ember-Mikao Usui- megvilágosodott és megkapta az első behangolást az univerzális energia forrásától. Az ő módszere megtanítja az újrakapcsolódást az univerzális gyógyító energiához. "Istent" soha nem említették a tréningen és "Jézus" nem az a név amit szivesen kiejtettek. Úgy hiszem ez a módszer arra tanít, hogy kapcsolódjunk a "föld energiájához". Egy kereszténynek figyelembe kell venni, hogy az energia nem Istentől van.

Milyen természetfölötti tapasztalatai voltak, vagy esetleg másoknak?

Amikor lehívjuk az  "univerzális energiát" és dolgozunk az aurával, akkor egy nagyon mély kapcsolat alakul ki a szellemi világgal. A természetfölötti üdvözöl és bátorít- egy másik birodalomban zajlik... nem láthatod.

A kliensek minden bizonnyal érzik a meleg kezeket, valamilyen kellemes érzést ... és gyakran a fájdalom elmúlását, a lelki sérülések gyógyulását. Az "univerzum" ereje valóságos... habár ára van a használatának. Úgy vélem az ár az, hogy soha nincs teljes béke, mert mindig keressük a legjobb csatornát. Nincs személyes kapcsolat a mindenható Istennel, aki meg akar ismerni téged, teljesen és tökéletesen. Az Energia személytelen, és nem tudod megmondani mivel dolgoztál, ez az igazság.

Személy szerint minden este úgy mentem aludni, hogy kértem az "univerzális energiát" újítson meg engem spirituálisan és vigyen el álmomban egy olyan helyre, ahol folytathatom a spirituális utazásomat. A hasamra tettem a kezem és elképzeltem, hogy az energia áramlik át a testemen.
Évekkel később irritábilis bélszindrómától szenvedtem és gyomor görcstől- Úgy vélem ez volt az ára annak, hogy szövetkeztem az ördöggel. Szó szerint meghívtam az energiát a testembe.

A reiki  csatornát nyit a szellemi világba azzal, hogy meghívod az "univerzális energiát" a testedbe. Ez kaput nyit neked a szellemi jelenségekre, mint szellemek, tisztánlátás, stb. egyre mélyebbre visz a szellemi világba, majdnem hogy természetessé válnak ezek a tapasztalatok. A reikit mindig gyengéd terápiaként jellemezték.

Sokan alternatív terápiaként könyvelik el mint az akupunkturát. Mennyire tekinthető ez veszélyesnek lelkileg és szellemileg?

Ez egy olyan terápia, ami gyakorlatilag nem igényel fizikai kontaktust. Ez egy tisztán lelki módszer. Veszélyes olyan erőt alkalmazni amivel nincs valaki teljesen tisztában, nem használnád, ha tudnád honnan van.
Több terapeuta (masszőrök, kozmetikusok vagy akár fodrászok) hozzáad "egy kis reikit" a kezeléshez. Úgy gondolják, hogy valami értékes ajándékot adnak a kliensüknek vagy a barátjuknak. Teljesen ingyenesen és a legjobb szándékkal adják ezt az energiát a másiknak. Azonban ha nem ismerik Jézust, akkor nem látnak át az ellenség hazugságán, a forráson ahonnan ez a gyógyulás érkezik.

Hiszem, hogy ez egy hatalmas csapda, mert néha a gyógyulás erőteljes és működik. Azonban a dicsőséget elveszi Istentől és úgy tűnik a személy az aki gyógyít.

Rengeteg pénzt és időt fektetett ebbe. Mégis mi késztette arra, hogy felhagyjon vele?

Amikor keresztény lettem, akkor a reiki egész aspektusa megváltozott, taszító lett számomra. Ez azonnali volt. Úgy éreztem a tűzzel játszom. Úgy éreztem a reiki nem Istentől van, így az volt a legjobb döntés, hogy nem gyakoroltam tovább. Nem volt egy nehéz döntés.
Most az egészségügyi kezelések alkalmával a Szentlelket kérem. Ez sokkal tisztább és őszintébb.

Nos, végül szeretném megkérdezni, hogy létezik-e biztonságosabb alternatíva?

A reiki a megvilágosodás útját tanítja, hogyan kapcsolódj az univerzális energiához és hogyan használd azt. Nagy hangsúlyt helyez a lelki képességekre és hogy megnyílj mint csatorna. Mindenkinek azt javaslom akit  érdekel a reiki, hogy gondolja végig ezeket a pontokat: Ki a felelős az energia használatáért? Közelebb vezet ez a terápia más New Age terápiákhoz (mint csakrák, aurák, harmadik szem megnyitása, csatornák, stb.) vagy Jézushoz visz közelebb?
Nézz utána jobban mit kínál.

A reiki gyakorlók általában szelídek, gondoskodó emberek, akik csak valami jót szeretnének tenni. Néhányan keresztények és úgy gondolják Isten energiáját használják, mert Isten teremtette a világegyetemet. Azt javaslom ezeknek az embereknek, beszéljenek Istenhez és kérdezzék meg tőle mi az igazság.

Köszönöm Belinda! 


Forrás: http://ccapsg.blogspot.hu/2010/09/interview-with-ex-reiki-practioner-who.html

Megjegyzések