Roberto tanúságtétele a meditáció és okkultizmus veszélyeiről

Az alábbi írást változtatás nélkül közlöm.


"Helló, roberto vagyok, nevemről csak ennyit, szeretném a történetemet leírni, elmondani nektek, hátnem is tudom hol kezdjem,de úgy hiszem egy történetet illik az elején kezdeni.
Az egész akkor kezdődött mikor elkezdtem a szakmunkás képző iskolába járni, bár már előtte is voltak jelek, apró jelek amiket úgy hívok:" ha elkezdem lehetek hatalmas"
Ekkor még csak annyi volt hogy meg akartam növelni agyam kihasználtságát stb.,kezdtem agyhullám hangoló cd-használatával meditációs cd használatával,meg vettem könyvet is az elején a harmadik szem meditációról, de ezekkel nem nagyon voltam sikeres, nos ez ment még sulis voltam,(jól máshova figyeltem a társaságok, barátságok, és keményebb tanulás helyett) utána jöttek a keményebb dolgok. Mikor kijártam a sulit sem találtam a helyemet, még mindig kerestem hogy így fogalmazzak a hatalmat.

Mikor agyhullám hangolással meditáltam(sokszor le is merevedett közben egész testem, hogy a tudatom terjedt ki ez is átverés) furcsa volt hogy utána nem voltam nyugodt és nevetgélős,valami nem stimmelt ekkor még nem értettem mi van tovább folytattam,egyre mélyebben meditáltam a technológia segítségével és egyre agresszívabb lettem másokkal,hihetetlenül agresszívá váltam és gonosszá a családtagokkal is, most már szégyellem.(ez fél évig ment de nekem 2 évnek tűnt vagy még többnek az életemből, de az is sok volt)
Ezek után elhagytam ezt a fajta módszert de jött az újabb, ördög nem akarta hogy isten felé menjek.
Meggyőzött engem a gonosz hogy ezzel nem tudok megvilágosodni, jött a természetes fajta meditálás ami minden csak nem normális dolog,nos keresgéltem találtam is hamar a neve alig jut eszembe ........ megvan a önvaló meditáció ami elvileg azért jó mert nem változtatja meg a tudatállapotot és nem jönnek a gonoszok,de gyakorlatilag ez is necces, mert nem gondolhatsz semmire közben, és csend lesz az elmédben,ha valami gondolat felbukkan el kell hessegetni, nos eléggé bonyolult többet nem is írok erről, bár vallják hogy nagyon könnyű,először nem is változott a tudatállapotom, picit működött, boldog is voltam max 4 alakalommal 4 év alatt, amíg csináltam,csak hogy utána bele kezdtem aludni mikor már nem egészen hittem hogy helyes úton járok és változott a tudatállapotom(mindenkinek változna akárhogy hinne benne, ez egy csapda, lássátok a fától az erdőt emberek) és kezdtem agresszív lenni és gonosz kezdett kimenni belőlem a kedvesség és a lélek, és nem volt már elég fél óra meditálás, hanem 3-4 óra kelet alig ittam valamit és ettem.Ekkor jöttek a rossz dolgok mást hittem helyesnek, és tovább csináltam, nem működött, már nem érdekelt semmi sem, hanem csak hogy meditáljak, kezdtem vágytalanná és üressé lenni, de az üresség feketesége a potenciális szenvedést és gonoszt takarta,ami persze fényként mutatkozott, még mozgattam könnyű tárgyakat is a gondolatommal az elején mikor még csak ismerkedtem ezekkel a dolgokkal.

Nos éjszaka alig tudtam aludni néha, mert rosszul voltam ismeretlen érzések jöttek, akkor is még mikor abba hagytam a meditálásokat, mert rájöttem hogy ez is okkultizmus akármilyen fényes a díszlete neki.Még a mester is meg akart győzni hogy csak ezzel lehet megvilágosodni nem higgyek istenben, úgy akarta beállítani hogy csak ez a legfőbb szentség, bár nem hibáztatom ő is csak báb, egy becsapott akinek nincsen visszaút, saját akaratából persze mert ez fontos akkor vagy jó szolga ha saját akaratodból adod rossz helyre magadat.
Mert van 1 mondásom aminek elég jó a mondanivalója mások számára! "Csak akkor jössz rá hogy rossz hajóra száltál mikor az célba ért veled, de akkor már késő, tudni kell időben leszállni róla" (nem mindenkinek jön össze sajna,legszörnyűbb dolog ha valaki a bűneibe hal meg,az olyan mikor képszakadás van és a sötétségben ébred el fel démonokkal és az ördöggel, kínozni fognak, és istennek nem kelessz többé, ilyen ha bűneitekben haltok meg,meg persze isten nélkül lenni a pokolban)

Lassan elkezdem zárni soraim,de még aszt hogy ezek után sem tértem jobb belátásra utolsó próbálkozásom tett helyre engemet, a harmadik szem megnyitása mágnessel, nos azóta hiszek istenben, ő mentett meg engem, hiszem ezt.(látomásaim voltak éjszaka, a beavatkozás után, nem volt jó alvásom,mintha beindult volna 1 mozifilm amiben semmihez sem fogható sötétséget láttam és tűztengerben égő démonokat,amik úgy néztek ki hogy fekete volt a fejük és a testük, szarvuk volt kb mutatóujjnyi hosszúságú,a szemük is fekete volt, felém nyúlkáltak karmos kezükkel, ordítottak a tűzben,tudták a nevemet is de nem értek el láthatatlan védőkéz volt köztem és a gonoszok között, amit akkor én nem érzékeltem,hihetetlen milyen gyűlölet van bennük az emberek iránt, sütött a szemükből a gyűlölet és gonoszság, de ez más volt mint az emberi ez határtalan volt és soha véget nem érő.
Még egyszer olyan démont is láttam aki fekete sötétségből emelkedett fel, és korona volt a fején, ami fekete tűzzel égett, rám akart tapadni de nem hagytam, elkergettem amikor még benne voltam ebben, de most már tudom nem én kergettem el, nem volt hatalmam felette, ő ezt akarta velem elhitetni hogy én győztem le, de ember nem győzheti le a gonoszt a gonosz segítségével ez is csapda ha elhiszed.(mert egyetlen egy királyság sem állhat fenn ha meghasonlik önmagával akkor el fog bukni)

Most már amikor csak tehetem imádkozok mert isten segít nekem, hogy jobban legyek, fokozatosan tisztuljak még jobban, megszabaduljak a rossz dolgoktól mind testi mind szellemi,tudom csakis Jézuson keresztül mehetek az atyához világosodhatok meg, mert ő hiteles biztonságos forrás, és minden ami tanfolyam pénzért van nem hiteles, mert pénzért adják, isten nem adja pénzért a erejét hanem csak hitet kér és ő a többit el is végzi.(minden amit pénzért adnak és spirituális dolog akármilyen fényesnek is tűnjön átverés, és a fényesség valójában sötétség)
Még most is fokozatosan szabadulok egyre jobban tisztulok/próbálok ellen állni persze isteni segítséggel a gonosznak, de ezek a feleslegesen lefutott köröknek látom az értelmét az értelmük hogy végre látok,noha eddig vak voltam most mindent átlátok. 26 éves leszek, 19 évesen kezdett el érdekelni az amiről aszt hittem nem is okkultizmus, átvertnek érzem magamat mert mindig aszt hittem hogy nem űzök okkult praktikákat, de látónak is isten szemével, végre nem értelmetlen gonosz dolgokra fecsérelem az időmet és az életemet, hanem imára istenhez, mert az ördög trükkje hogy lekössön, had teljen csak az időd,mindegy hogy mivel csak ne istenhez közeledjél.(ide tartoznak a drogok,pia,energia gyakorlatok,kun-fu és más hamis vallások és irányzataik ezeket most nem ecsetelem már ha érdekel valakit 1 kis felvilágosítás írhat nekem roberto20@citromail.hu címre)
Szerintem mindent leírtam, ennyi lenne olvasgassátok.Tanulságos.Sziasztok. (Amiket leírtam nem javaslom senkinek sem hogy kipróbálja akár 1 napig sem, mert nem az erőt találjátok meg, hanem a fekete végtelen mélységet, ami tele szenvedéssel!"

Megjegyzések