Jézus az irgalmas és igazságos

Olvastam egy érdekes részt, ahol Jézus kifejti, akár másodszor is meghalna értünk, csak hogy megmentesen mindnyájunkat. Természetesen nagyon szomorú, mert nem Őt választják sokan, hanem az ördögöket.

" Második vértanúságom

Jézus

Az első alkalommal Atyám vízzel tisztította meg a világot, a második
alkalommal vérfürdővel, éspedig milyen Vérrel! Sem az első, sem a
második fürdőnek nem sikerült Isten gyermekeivé tennie az embereket.
Most az Atya belefáradt, és elpusztítja az emberi nemet. Ezért megengedi, hogy elszabaduljanak a pokol büntetései, mert az emberek az éggel szemben előnyben részesítették a poklot és annak urát: Lucifert, aki gyötri őket, hogy rávegye a mi káromlásunkra, és tökéletesen a
saját fiaivá tegye őket.
Én eljönnék, meghalni egy második alkalommal is, hogy üdvözítsem
őket, és még rettenetesebb halállal. De Atyám nem engedi meg...
Szeretetem megengedné, az igazságosság nem. Tudja, hogy hasztalan
lenne. Azért csak az utolsó órában jövök el. De jaj azoknak, akik abban
az órában Lucifert választották Uruknak, és úgy látnak meg engem! Nem
lesz szükség fegyverekre angyalaim kezében ahhoz, hogy győzzenek az
antikrisztusok ellen viselt háborúban! Elég lesz az én tekintetem!
Ó, ha az emberek még hozzám tudnának fordulni, hozzám, aki az
üdvösség vagyok! Nem kívánok mást, csak ezt, és sírok, mert látom, hogy
semmi sem képes arra, hogy felemeltesse fejüket az ég felé, ahonnan
karomat nyújtom nekik.
Mondd a jóknak, hogy szenvedésükkel gondoskodjanak második
vértanúságomról. Az Atya nem akarja, hogy én viseljem el azt. Minden
embernek, aki feláldozza magát, megengedi néhány lélek megmentését.
Néhányét... és ne csodálkozzanak azon, hogy csak keveset enged meg
minden kis megváltónak, hanem gondoljanak arra, hogy én, az isteni
Megváltó, a Kálvárián, feláldozásom órájában, a jelenlevő ezrek közül
csak a latort, Longinust és néhány, néhány keveset tudtam megmenteni..."

Forrás: Valtorta Mária-A Megváltó társai

Megjegyzések